پیشنهاد جانشین سیدحسین حسینی به استقلال

با توجه به اخبار و شایعات مربوط به سید حسین حسینی به نظر می‌رسد ادامه همکاری این بازیکن با باشگاه استقلال همچنان زیر علامت سوال بزرگی قرار گرفته است.
تصویر پیشنهاد جانشین سیدحسین حسینی به استقلال

به گزارش سایت خبری پرسون، در روزهای گذشته پس از پایان فصل بیست و سوم لیگ برتر اعلام شد به دلیل بروز پاره ای مشکلات انضباطی برای سید حسین حسینی، مسئولان باشگاه استقلال شرایط برای همکاری این بازیکن با استقلال را چندان مهیا نمی بینند.

از این رو مدیر برنامه‌های این بازیکن به دنبال یک تیم خارجی در یونان بوده تا این دروازه‌بان ملی پوش ادامه فوتبالش را در خارج از کشور انجام بدهد. خبری که هنوز از سوی حسینی و یا ارکان اصلی کادر فنی استقلال تایید یا تکذیب نشده است.

با این همه در روزهای گذشته عنوان شد که محسن فروزان دروازه‌بان فصل گذشته تیم ذوب آهن که قراردادش با این تیم به پایان رسیده به مسئولان باشگاه استقلال توصیه شده است. فروزان ۳۶ ساله پیش از این در لیگ برتر چهاردهم، سابقه پوشیدن لباس استقلال را داشته و با شرایط این تیم آشناست.

از سوی دیگر اخباری تا پایان فصل آینده لیگ برتر با گل گهر سیرجان قرارداد دارد، پیام نیازمند تا دو فصل دیگر با سپاهان قرار دارد و پورحمیدی نیز تا پایان فصل بیست و چهارم لیگ برتر با باشگاه تراکتور قرارداد داشته و از این نظر مشخصا دروازه‌بانان اصلی و ملی پوش کشورمان این روزها تحت قرارداد باشگاه‌هایشان هستند.

باید دید با روشن شدن تکلیف کادر فنی استقلال چه شرایطی برای دروازه‌بانی این تیم به وجود خواهد آمد. هرچند که عده‌ای گفته‌اند برخی بزرگترهای فوتبال در حال پادرمیانی هستند تا مشکل انضباطی حسین حسینی برطرف شده و در استقلال بماند.

منبع: خبرورزشی

693187