وسوسه ۸۵۰ هزار دلاری برای ستاره استقلال

شنیده می‌شود گوستاوو بلانکو مهاجم آرژانتینی استقلال، که فصل گذشته یکی از بازیکنان تأثیرگذار بوده، با پیشنهاد وسوسه‌انگیز مواجه شده است.
تصویر وسوسه ۸۵۰ هزار دلاری برای ستاره استقلال

به گزارش سایت خبری پرسون، با نایب‌قهرمانی استقلال در لیگ بیست و سوم، شاید خیلی‌ها انتظار داشتند آبی‌پوشان در اندیشه جبران ناکامی در فصل قبل باشند و حضور پرقدرتی در بازار نقل‌وانتقالات داشته باشند اما واقعیت این است که ابتدا باید جلسات میان مدیران هلدینگ خلیج فارس و جواد نکونام به سرانجام برسد و دو طرف به یک نتیجه مشخص دست پیدا کنند و سپس این مربی لیست مد نظر خود را به باشگاه ارائه دهد. درحالی‌که هنوز سرنوشت نیمکت استقلال مشخص نیست تا لیست تمدیدی و مازاد این تیم مشخص شود، بازیکنان شاخص‌ تیم آبی با پیشنهادهایی از سایر تیم‌ها مواجه شده‌اند که این موضوع کار را برای یارگیران استقلال سخت‌تر خواهد کرد. در این میان شنیده می‌شود گوستاوو بلانکو مهاجم آرژانتینی استقلال، که فصل گذشته یکی از بازیکنان تأثیرگذار بوده، با پیشنهاد وسوسه‌انگیز نزدیک به ۸۵۰ هزار دلاری از تیم تراکتور مواجه شده است. البته بلانکو یک فصـل دیگر با باشگاه قرارداد دارد و احتمالاً به‌کار خود در جمع آبی‌پوشان ادامه خواهد داد اما در قـرارداد دوساله او با استقلال، بندی وجود دارد که این بازیکن با پرداخت مبلغی می‌تواند یکطرفه قراردادش را فسخ کرده و جدا شود.

در این بند قید شده تا پایان فصل باید درصد پرداختی‌های استقلال به بلانکو به یک رقم مشخص برسد که مدیران استقلال با اطلاع از این موضوع قبل از تاریخ نهایی، راه فسخ بلانکو را بستند و پرداختی او را کامل کردند تا به نوعی نگرانی بابت جدایی یک‌طرفه ستاره آرژانتینی وجود نداشته باشد. همچنین این مهاجم اهل امریکای‌جنوبی در آخرین مصاحبه خود اعلام کرد که علاقه‌مند است به کار خود در جمع آبی‌پوشان ادامه دهد. با ادامه حضور گوستاوو بلانکو و تمدید قرارداد از سوی مهرداد محمدی باید گفت، خط حمله استقلال برای فصل آینده دست نمی‌خورد. اما به هرحال در نقل‌وانتقالات هر اتفاقی ممکن است و شاید تراکتوری‌ها برای جلب رضایت مدیران باشگاه استقلال مبلغی را به عنوان حق رضایتنامه پیشنهاد دهند و باشگاه استقلال را برای جدایی بلانکو وسوسه کنند که این هم موضوع مهمی است که باید در روزهای آتی به آن توجه ویژه داشت و ماجرای پیشنهاد تراکتور به گوستاوو را با دقت بیشتری دنبال کرد.

منبع: خبرورزشی

683120