گزینه روی میز هلدینگ برای مربی استقلال

شنیده می‌شود تعدادی از مدیران ارشد هلدینگ پتروشیمی که مالکیت این باشگاه را در اختیار دارند، تمایلی به ادامه کار با جواد نکونام ندارند.
تصویر گزینه روی میز هلدینگ برای مربی استقلال

به گزارش سایت خبری پرسون، در روزهای اخیر شایعات و گمانه‌زنی‌های پرشماری پیرامون آینده کادرفنی استقلال مطرح شده است و اکنون هواداران استقلال در اولین فصلی که قرار است تیم‌شان با مالک خصوصی وارد بازار نقل‌وانتقالات تابستانه شود، چشم‌انتظار تعیین ‌تکلیف وضعیت تیم‌شان هستند.

یکی از دلایلی که باعث شده تا با وجود قرارداد سه‌ساله، در خصوص وضعیت نکونام برای فصل آینده شایعاتی مطرح شود، ادعای مدیران سابق این تیم است که به گوش مالکان جدید این باشگاه رسیده؛ به گفته مدیران پیشین باشگاه استقلال، در قرارداد جواد نکونام با آبی‌ها، بند فسخ گنجانده شده است. پیگیری‌های ایران ورزشی نشان می‌دهد این موضوع مربوط به قرارداد دومی است که نکونام با استقلال بسته؛ سرمربی استقلال پیش از روی کار آمدن علی خطیر با حجت کریمی قراردادی را امضا کرد اما پس از جدایی این مدیر ناگهان قرارداد نکونام در استقلال گم شد و این تیم مجبور شد تا قرارداد جدیدی با جواد نکونام منعقد کند. علی خطیر نیز در متن جدید قرارداد به اضافه کردن جمله «این حق متقابلاً برای باشگاه هم محفوظ است» از بند فسخ نکونام علیه خودش هم استفاده کرد؛ دقیقاً مشابه اتفاقی که در قرارداد مارک ویلموتس برای فدراسیون ایران اتفاق افتاد.

با این وجود گویا این بند در متمم قرارداد نکونام اضافه شده ولی در سازمان لیگ هم به ثبت نرسیده است. حالا شنیده می‌شود تعدادی از مدیران ارشد هلدینگ پتروشیمی که مالکیت این باشگاه را در اختیار دارند، تمایلی به ادامه کار با جواد نکونام ندارند و دلیل اصلی این شایعات و عدم تأیید نهایی همکاری مجدد نکونام و باشگاه استقلال همین موضوع است و مالکان جدید باشگاه درحال ارزیابی است تا خسارت قطع همکاری با نکونام را بررسی کنند و همین موضوع باعث شده تا نیمکت استقلال تا امروز در بلاتکلیفی بماند. براساس آخرین خبرهایی که از باشگاه استقلال به گوش می‌رسد چنانچه میان این باشگاه و جواد نکونام طی ۴۸ ساعت آتی توافقات نهایی حاصل نشود و جواد نکونام نتواند نظر مساعد باشگاه را به خود جلب کند، قطع همکاری به طور جدی مورد بررسی اعضای هیأت مدیره هلدینگ خلیج فارس قرار خواهد گرفت و بدون توجه به اینکه فسخ قرارداد با نکونام برای باشگاه استقلال چه تبعاتی به همراه خواهد داشت، این موضوع بررسی می‌شود.

برخی نزدیکان به جوادنکونام معتقدند که سرمربی استقلال در روزهای آتی به توافقات نهایی با مدیران دست خواهد یافت و آن اقداماتی که به او گفته شده انجام دهد را انجام خواهد داد و در استقلال به مربیگری خواهد پرداخت اما درعین حال هستند افرادی که مدعی‌اند این توافق حاصل نخواهد شد و باشگاه استقلال با نکونام به توافق نهایی نخواهد رسید و فسخ قرارداد قطعی است.

چنانچه نکونام و استقلال به مرحله قطع همکاری برسند مسئولان این باشگاه پروژه جذب سرمربی خارجی را دنبال خواهند کرد.

بنابراین گزینه مدیران هلدینگ نه مجیدی است و نه هیچ مربی ایرانی دیگری. تنها گزینه آنها در صورت قطعه همکاری با نکونام یک سرمربی خارجی خواهد بود.

منبع: خبرورزشی

683117