خیلی اتفاقات در استقلال افتاد ولی حرفی نزدیم

عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: زمانی که در باشگاه استقلال بودیم شاهد خیلی از اتفاقات بودیم، ولی به بیرون درز نکرد.
تصویر خیلی اتفاقات در استقلال افتاد ولی حرفی نزدیم

به گزارش سایت خبری پرسون، محمد مومنی درباره وضعیت ادامه همکاری باشگاه استقلال با جواد نکونام اظهار داشت: الان تصمیم‌گیرنده هلدینگ خلیج فارس است. قطعاً این شرکت آبرو و حیثیتش را دوست دارد و می‌خواهد تیمش موفق باشد. هدلینگ قصد دارد ببیند اهدافی که برای خودش ترسیم می‌کند با تفکرات جواد نکونام همخوانی دارد یا نه. با توجه به توانایی‌هایی که نکونام دارد و امکاناتی که برایش فراهم شد، نتایج قابل قبولی با استقلال گرفت. به لحاظ زیبایی فوتبال، هر مربی تصمیماتی می‌گیرد که شاید برای برخی‌ها خوشایند باشد و برای برخی نه. نتایج نکونام قابل دفاع است، ولی باید دید افکار هلدینگ را پوشش می‌دهد یا نه.

وی با اشاره به وضعیت مدیریتی استقلال تصریح کرد: هلدینگ مشخص نکرده است مدیریت را به چه کسی بدهد. این باشگاه با سرپرستی مدیریت می‌شود و حتماً دلایلی برای انتخاب نشدن مدیرعامل دارند. هلدینگ اهدافی را دنبال می‌کند که حتماً در بحث مدیریتی نیز برنامه‌هایی خواهند داشت. احمد شهریاری مسبوق به سابقه بوده و مدیریت باشگاه صبا را برعهده داشته است. او امروز می‌خواهد نهایت استفاده را ببرد و هلدینگ را بین هواداران استقلال سرافراز جلوه دهد. آنها می‌گویند توانایی‌هایی داریم که می‌خواهیم رضایت هواداران جلب کنیم. مشکل استقلال در سال‌های اخیر مسائل مالی بوده است و شاید امسال این قضیه وجود نداشته باشد.

عضو هیئت مدیره پیشین باشگاه استقلال در مورد اظهاراتی که برخی از مدیران سابق این باشگاه مطرح می‌کنند، گفت: زمانی که ما در هیئت مدیره بودیم اتفاقات زیادی می‌افتاد و همه با هم در یک مسیر نبودیم و شاید صدای‌مان نیز بلند می‌شد، ولی در همان درِ بسته باقی می‌ماند. من هم شاهد یکسری اتفاقات بودم که بازگو نکردم، اما در همان اتاق بود و در بسته می‌ماند. اسراری که در اتاق صحبت می‌شود نباید به بیرون درز کند. اگر منافع ملی به خطر نمی‌افتد، نیازی نیست این تصمیم‌ها به همه گفته شود و همه باید پشت مدیرعامل باشند، نه اینکه از باشگاه رفتیم صحبت‌هایی مطرح کنیم. تخریب استقلال برای پلکان شدن افراد کار پسندیده‌ای نیست.

منبع: ایسنا

683039