عشق و عاشقی جنجالی زن جوان با بازنشسته‌ها!!

یکی از عجیب ترین داستان های عاشقانه‌ای که می شنوید قطعا متعلق به این خانم و ارتباطش با افراد بازنشسته است.
تصویر عشق و عاشقی جنجالی زن جوان با بازنشسته‌ها!!

به گزارش سایت خبری پرسون، یک زن جوان اهل آمریکای شمالی که علاقه مند به ازدواج با مردان مستمری بگیر است، متهم به سوء استفاده از مردان مسن برای منافع مالی شده است. این زن جوان که داستان غیرمعمول او در فضای مجازی منتشر شد، چند سال پیش با مردی بازنشسته قرار ازدواج گذاشت ولی این قرار به دلیل مخالفت خانواده مرد و درگیری آنها با این زن جوان، به سرانجام نرسید.

بعد از این شکست عشقی او همچنان تصمیم داشت تا همسر آینده اش جزو مردان بازنشسته ای باشد که میتواند تمام وقت خود را برای وی صرف کند برای همین در پارک‌ها و مکان‌های دیگری کرد که معمولاً پیرمردهای تنها در آن‌ها رفت و آمد می‌کنند بدنبال شوهر ایده آل خود میگشت تا بالاخره موفق شد با پیرمرد مناسب دیگری آشنا شده و وارد مرحله نامزدی با او شود که این رابطه نیز با جنجال هایی همراه شد.

ازدواج

خانواده این پیرمردهای بازنشسته به سرعت با این مسئله مخالف کرده و مانع از ادامه راه شدند چراکه آنها معتقد بودند این زن جوان بدلیل تصاحب اموال پیرمردها به آنها علاقه مند است در حالیکه لینا میگوید این افراد قدرت درک بالاتری نسبت به مردان جوان تر داشته و زندگی با آنها آرامبخش تر است.

با وجود حمله کاربران فضای مجازی به این زن و واکنش های تند نسبت به معیارهای او در انتخاب همسر، او همچنان پایبند به عقاید خود بوده و میگوید بالاخره همسر ایده آل خود را پیدا خواهد کرد و با وجود داشتن ظاهری زیبا، حاضر نیست با مردان جوان ازدواج کند.

منبع: نمناک

682960