انتقاد نتانیاهو از تصمیمات دستگاه نظامی اسرائیل

در پی انتشار اخباری مبنی بر برقراری آتش‌بس موقت انسانی چندساعته در برخی از مناطق نوار غزه، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) به شدت از تصمیمات دستگاه نظامی این رژیم انتقاد کرد.

تصویر انتقاد نتانیاهو از تصمیمات دستگاه نظامی اسرائیل

به گزارش سایت خبری پرسون، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جریان نشست کابینه با انتقاد از تصمیمات ارتش این رژیم، گفت: برای از بین بردن قدرت حماس، بارها تصمیماتی اتخاذ کردم که مورد قبول سیستم نظامی اسرائیل قرار نگرفت.

وی در ادامه انتقادات خود به سیستم نظامی رژیم صهیونیستی، گفت: ما دولتی هستیم که باید ارتش داشته باشد نه بالعکس.

نتانیاهو افزود: ما در حال جنگ در چند جبهه هستیم و اهداف جنگ در جنوب (نوار غزه) تغییری نکرده است.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در این نشست همچنین به انتقاد از استعفای «بنی گانتس» و «گادی آیزنکوت» ۲ عضو مستعفی کابینه جنگ پرداخت و در این باره اظهار داشت: آنها می‌خواهند ما در جنگ شکست بخوریم.

این اظهارات پس از آن بیان شد که ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه ای ادعا کرد به خاطر اهداف انسانی، عملیات نظامی را در برخی از مناطق نوار غزه به ویژه از گذرگاه «کرم ابوسالم» تا خیابان «صلاح الدین» و شمال آن از ساعت هشت تا ۱۹ به وقت محلی به حالت تعلیق درآورده است.

این بیانیه همزمان افزود که حملات نظامی در جنوب نوار غزه و شهر «رفح» ادامه دارد.

شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که نتانیاهو، خبر برقراری «آتش‌بس تاکتیکی» را از رسانه ها شنیده و اعلام کرده است که چنین اقدامی قابل پذیرش نیست و تغییری در سیاست ارتش این رژیم ایجاد نشده است.

به گزارش ایرنا، رژیم صهیونیستی جنگ علیه نوار غزه را بدون از بین بردن جنبش حماس و بازگرداندن اسیران صهیونیست باخته است و حتی پس از بیش از هشت ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت را در یک منطقه کوچک که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و همراهی افکار عمومی جهانی را به‌ خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

منبع: ایرنا

682854