با تلاش هلال احمر پیکر دومین مفقودی سیل جاده چالوس پیدا شد

فرماندار چالوس گفت: پیکر دومین مفقودی سیل جاده چالوس که پسر بچه ۱۰ ساله است، با تلاش هلال احمر و نیروهای امداد و نجات در محدوده رستوران دربند جاده کندوان پیدا شد.
تصویر با تلاش هلال احمر پیکر دومین مفقودی سیل جاده چالوس پیدا شد

به گزارش سایت خبری پرسون، محمد شریفی روز یکشنبه افزود : پیکر این پسر بچه مفقودی حوالی ساعت ۹ صبح امروز که در کنار آلاچیق رستوران دربند زیر گل و لای مدفون شده بود، با همکاری سگ های زنده یاب و همراهی امدادگران و دیگر اعضای ستاد مدیریت بحران پیدا شد.

وی اضافه کرد: پیشتر پیکر یکی از مفقودان که خانم ٢٢ ساله بود، با تلاش تیم های جست و جو و نجات پیدا شده بود.

این مسوول اظهار کرد : دست کم پنج گروه امداد و نجات از زمان واقعه سیل در حال عملیات جست و جو برای یافتن افراد مفقود شده هستند و تلاش ها برای یافتن بانوی ۴۶ ساله ادامه دارد.

به گزارش ایرنا، ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه پنجشنبه شب ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ بارش‌های رگباری در ارتفاعات چالوس منجر به طغیانی شدن رودخانه چالوس و وقوع سیلاب و انسداد جاده کندوان شد که این سیل خساراتی را نیز به دنبال داشت.

طبق آخرین آمار رسمی اعلام شده پس از این سیل در منطقه دزدبن جاده چالوس و محدوده رستوران دربند چند خودرو گرفتار سیلاب شدند و جریان شدید آب دست‌کم ۱۰ دستگاه خودرو را طعمه خود کرد.

در این سیل علاوه بر خسارت به زیرساخت‌ها و برخی واحدهای تجاری حاشیه جاده، چهار نفر مصدوم و سه نفر مفقود شدند. همزمان با تلاش تیم‌های امدادی برای پاکسازی جاده و بازگشایی مسیر رودخانه، جست‌وجو برای مفقودان حادثه نیز توسط نیروهای امدادی در حال انجام است.

منبع: ایرنا

682715