تن‌هاخ در منچستریونایتد ماندنی شد

سرمربی هلندی منچستریونایتد فصل آینده هم سرمربی این تیم خواهد بود.
تصویر تن‌هاخ در منچستریونایتد ماندنی شد

به گزارش سایت خبری پرسون، اریک تن‌هاخ که با وجود به قهرمانی رساندن منچستریونایتد در رقابت‌های فصل اخیر مسابقات جام حذفی انگلیس گفته می‌شد مدیران این باشگاه احتمالاً با او قطع همکاری خواهند کرد، حالا خبر می‌رسد که در این تیم ماندنی شد و فصل بعد هم هدایت شیاطین سرخ را برعهده خواهد داشت.

فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا در این خصوص خبر داد؛ اریک تن‌هاخ فصل آینده هم سرمربی منچستریونایتد خواهد بود و این موضوع را به اطلاع او رسانده‌اند. مدیران باشگاه منچستریونایتد مذاکرات اولیه برای تمدید قرارداد این مربی هلندی را هم آغاز کرده‌اند.

مالکان ورزشی باشگاه منچستریونایتد یعنی گروه INEOS از نقش پررنگ اریک تن‌هاخ برای رشد و پیشرفت بازیکنان جوانی همچون کوبی مینو و آلخاندرو گارناچو راضی هستند و می‌خواهند او با همین روش یعنی اعتماد به بازیکنان جوان به کارش در منچستریونایتد ادامه دهد. این مربی هلندی از این تصمیم مدیران و مالکان باشگاه خوشحال است و حالا روی پروژه باشگاه تمرکز دارد.

تن‌هاخ 54 ساله که از قرارداد فعلی‌اش با باشگاه منچستریونایتد یک سال دیگر باقی مانده، تابستان 2022 هدایت شیاطین سرخ را برعهده گرفت و در فصل اول حضورش در این تیم قهرمانی در جام اتحادیه انگلیس و در فصل دومش هم قهرمانی در جام حذفی انگلیس را با شکست منچسترسیتی در فینال به ارمغان آورد.

او در منچستریونایتد آمار 66 برد، 17 تساوی و 31 شکست را در 114 بازی از خود برجای گذاشته است.

منبع: ایرنا

682294