امیدوارم شرایط تیم ملی تغییر کند

کاپیتان اسبق استقلال گفت: متاسفانه باز هم شاهد به تعویق افتادن انتخاب مدیر برای باشگاه استقلال هستیم که این می‌تواند بیشترین ضرر و ضربه را به پیکر تیم در فصل آینده بزند.
تصویر امیدوارم شرایط تیم ملی تغییر کند

به گزارش سایت خبری پرسون، شاهین بیانی بازیکن و کاپیتان اسبق استقلال و از ملی پوشان اسبق کشورمان در گفتگو با خبر ورزشی، درباره دیدار شب گذشته تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل ازبکستان اظهار داشت: ما در این دیدار یک فوتبال دور از انتظار را شاهد بودیم. متاسفانه با وجود این همه ستاره در ترکیب تیم ملی فوتبال کشورمان هیچ خلاقیت یا تاکتیک خاصی در تمام بازی اتفاق نیفتاد و در نهایت در خانه خودمان نتوانستیم از حریف آسیای میانه ای تیم ملی امتیاز کامل بگیریم.

وی افزود: گر سطح فوتبال در ازبکستان بالاتر رفته و پیشرفت کرده این موضوع کاملاً در فوتبال آنها به چشم می‌آید اما چنین چیزی در فوتبال ما اصلاً نمود ندارد. هر چقدر فوتبالیست‌های ما بیشتر پیشرفت می‌کنند و به باشگاه‌های بهتر می‌روند اثراتش در بازی تیم ملی کمتر دیده می‌شود. اگر ما نمی‌توانیم در خانه خودمان ازبکستان را شکست بدهیم پس در آینده مقابل تیم‌های گردن کلفت آسیا چه کار خواهیم کرد.

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: با وجود استقبال نسبتاً خوب هواداران و شرایط خوب آب و هوایی و زمین چمن مطلوب آزادی انتظار می‌رفت لااقل در بازی برگشت از ازبکستان امتیاز کامل بگیریم اما تیم ملی توان شکست دادن ازبکستان را نداشت. این را قاطعانه می‌گویم که این فوتبال، فوتبال ایران نبود. این بچه‌ها توانایی‌های بیشتر از این دارند. امیدوارم در حد فاصل مرحله بعدی این شرایط برای تیم ملی‌مان تغییر کند چون در دور بعد دیگر ما با ترکمنستان و هنگ کنگ همگروه نیستیم بلکه ا تیم‌های گردن کلفت آسیا باید سرشاخ بشویم.

شاهین بیانی همچنین درباره مجمع بی‌نتیجه باشگاه استقلال اظهار داشت: همان چیزی که از آن می‌ترسیدیم اتفاق افتاد. در سال‌های گذشته همواره در چنین مقاطعی باشگاه استقلال از داشتن مدیر و کسی که برای استقلال تصمیم بگیرد محروم بود و حالا باز هم کسی نیست که در چنین روزهای حساسی برای تیم استقلال تصمیم‌گیری کند. چنین اتفاقاتی قطعاً در طول فصل آینده لطماتش را به تیم خواهد زد.

کاپیتان اسبق استقلال تاکید کرد: امیدوارم هرچه زودتر شرایط استقلال در بخش مدیریتی مشخص شود تا هم کادر فنی و هم بازیکنان تکلیفشان را بدانند. این روزها همه در حال یارگیری و تیم بستن هستند اما از باشگاه استقلال اخبار عجیب و غریبی می‌شنویم که می‌خواهند کادر فنی را تغییر بدهند و کسی نیست برای تیم بازیکن بگیرد.

منبع: خبرورزشی

682270