بهادری جهرمی:

شما هنرمندان سخنگویان نظام هستید

علی بهادری جهرمی، ۲۲ خرداد در آیین اختتامیه رویداد طوفان بیداری در اراک خطاب به هنرمندان گفت: شما هنرمندان سخنگویان نظام، دولت، جبهه مقاومت، حق طلبی، ایستادگی و ظلم ستیزی هستید و بلند و جاودانه این موضوعات را به گوش جهانیان می‌رسانید.

تصویر شما هنرمندان سخنگویان نظام هستید

به گزارش سایت خبری پرسون، سخنگوی دولت با بیان اینکه هنرمندان نباید جایگاه خود را دست کم بگیرند خطاب به آن‌ها گفت: به اخلاص، پشتکار، ایستادگی، تفکر و بصیرت خود بنگرید و سمت درست تاریخ را انتخاب کنید و برای آن بجنگید.

علی بهادری جهرمی، ۲۲ خرداد در آیین اختتامیه رویداد طوفان بیداری در اراک خطاب به هنرمندان گفت: شما هنرمندان سخنگویان نظام، دولت، جبهه مقاومت، حق طلبی، ایستادگی و ظلم ستیزی هستید و بلند و جاودانه این موضوعات را به گوش جهانیان می‌رسانید.

وی با بیان اینکه هنرمندان نباید جایگاه خود را دست کم بگیرند، افزود: به اخلاص، پشتکار، ایستادگی، تفکر و بصیرت خود بنگرید و سمت درست تاریخ را انتخاب کنید و برای آن بجنگید.

بهادری جهرمی با اشاره به جنگ شدید و تمام‌قد رسانه‌ای دشمن علیه ملت ایران اضافه کرد: این جنگ رسانه‌ای را شوخی نگیرید. در دوره جنگ سرد، یک قطب توانست قطب دیگر را فقط با جنگ رسانه‌ای و افکار عمومی شکست دهد. امروز دشمنان با ده‌ها برابر آن جنگ رسانه‌ای و با این دنیای رسانه علیه ایران اقدام می‌کنند.

وی تصریح کرد: امروز تمام زورگویان در یک طرف و ایران اسلامی در کنار جبهه مقاومت در یک طرف و در سمت درست تاریخ ایستاده‌اند و صحنه بزرگ و جدی چه‌ در عرصه بین‌الملل مثل وقایع طوفان الاقصی و وعده صادق و چه در حوزه داخلی رقم خورده است.

بهادری جهرمی اضافه کرد: جمهوری اسلامی اقدامات متعددی در حوزه توسعه علم، سلامت، فرهنگ، اجتماع، سیاست و آزادی حقیقی رقم زده و باید برای آن‌ها جهاد کنیم. با صدای هنر، آثار جمهوری اسلامی را باید به گوش ملت و جهانیان برسانیم و آتشی را که غرب و رسانه‌اش روی ملت ما می‌ریزند، باید با زبان هنر نمایش دهیم.

وی با بیان اینکه سه سال پیش مردم خط درست خدمت را انتخاب کردند گفت: بایستی موضوعات سه سال اخیر مثل توسعه خطوط برقی، حل تنش‌های آبی، توسعه سلامت و بهداشت و تخت های بیمارستانی، رایگان کردن درمان کودکان زیر ۷ سال، نرخ تورم و رکود ۱۰ ساله‌ای که به سمت رشد رفته و صندوق جهانی توسعه نیز این موضوع را اعلام کرده است را به اطلاع همه برسانیم.

سخنگوی دولت تصریح کرد: دشمنان تحریم‌های متعددی علیه ما وضع کردند و حتی ما را تحریم واکسن نیز کردند ولی ما ایستادگی کردیم و پیروز شدیم. هنرمندان باید چگونگی گذر از این مسائل را به گوش‌مردم برسانند.

بهادری جهرمی اضافه کرد: در آبان ۹۸ وقتی آن اتفاقات با یک الگو و سیاست خارجی افتاد و تهران شلوغ شد، رسانه‌های آمریکایی تیتر زدند که تحریم‌ها دارد کار می‌کند. ولی دو هفته پیش، سنای آمریکا، وزیر خارجه‌اش را صدا زد و پرسید که طی سه سال گذشته با وجود اینکه ما تحریم‌ها را مضاعف کردیم، چرا جابه‌جایی کشتی‌های تجاری و فروش نفت افزایش یافته و تحریم‌ها کار نمی‌کند؟ تبیین چرایی شکل گیری این دو موضوع، بر عهده هنرمندان است و علت آن باید با صدای هنر به گوش مردم برسد.

منبع: ایسنا

682220