نظر علی پروین درباره گل گولسیانی

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: استقلال و پرسپولیس را با هم دشمن کرده اند اما مهدی هاشمی نسب از شاگردان خوب من است و کُری خواندن او ایرادی ندارد.
تصویر نظر علی پروین درباره گل گولسیانی

به گزارش سایت خبری پرسون، علی پروین در حاشیه تمرین تیم پیشکسوتان پرسپولیس اظهار داشت: خدا را شکر که مدیران باشگاه قدر پیشکسوتان باشگاه را می‌دادند و امروز هم جام قهرمانی را به محل تمرین آوردند. من از روز اول گفتم پرسپولیس قهرمان می‌شود و خدا را شکر هم که این اتفاق افتاد.

او ادامه داد: می‌خواهیم کمی در مورد استقلال صحبت کنم. واقعاً نکونام در استقلال خیلی خوب کار کرد و با توجه به مشکلاتی که در باشگاه وجود داشت عملکرد استقلال خوب بود. الان استقلال و پرسپولیس مانند دو دشمن خونی هستند اما در قدیم من و مرحوم ناصر حجازی در تیم ملی هم اتاقی بودیم. در رقابت هر تیمی که بهتر بازی کند برنده می‌شود و چیزی غیر از این نیست.

پروین افزود: مردم ما در شرایط اقتصادی کشور، عاشق فوتبال هستند و نباید فوتبال را از مردم گرفت. در مساله آمبولانس بعد از قهرمانی پرسپولیس هم باید بگویم که من و محمود خوردبین با آن آمبولانس فقط تا دم در تونل ورزشگاه آمدیم اما بعداً دیدیم که چه حرف و حدیث‌هایی ایجاد شده است.

پیشکسوت فوتبال ایران در رابطه با فسادهای اخیر در فوتبال گفت: این قضیه هم بعد از یک مدتی تمام می‌شود. در زمان ما به عشق پیراهن بازی می‌کردند.

او در خصوص ماندن یا نرفتن «اوسمار ویه را» از پرسپولیس گفت: پیشکسوتان از روز اول موضع حمایتی داشتند و نمی‌شود که کسی انتقاد نکند بالاخره انتقاد پیش می‌آید. اوسمار را باید نگه دارند او مربی خوبی بوده و نتایج خوبی هم گرفته است. فکر می‌کنم مشکل اصلی او مساله مالی باشد.

پروین در خصوص گل گئورگی گولسیانی به مس رفسنجان که منجر به قهرمانی پرسپولیس شد، گفت: در زمانی که گل به ثمر رسید از بس که افراد زیادی در جایی که من حضور داشتند، بودند متوجه نشدم و صحنه گل را از گیرنده‌های تلویزیونی مشاهده کردم و به نظرم گولسیانی با مدافع مس در یک خط قرار داشت.

پروین در رابطه با بازی تیم‌های ملی فوتبال ایران و ازبکستان در مقدماتی جام جهانی گفت: امیر قلعه نویی عملکرد خوبی دارد و این تیم را هم شکست می‌دهیم و به راحتی به جام جهانی صعود می‌کنیم اما نباید دل خودمان را فقط به صعود به جام جهانی خوش کنیم. باید در جام جهانی پیش رو کاری کنیم که از مرحله گروهی صعود کنیم نه اینکه در بین ۴ تیم باز هم چهارم شویم.

او در رابطه با مهدی هاشمی نسب گفت: هاشمی نسب از شاگردان خوب من است و کُری خواندن ایرادی ندارد اما کاری کردند که استقلال و پرسپولیس را با هم دشمن کرده‌اند.

منبع: افکانیوز

682215