تولید خودروهای هوشمند و الکترونیکی رویکرد دولت سیزدهم

وزیر صمت: باید در آینده فضایی بسازیم که خودروسازی عالم را جهت دهی کنیم

عباس علی آبادی با بیان رویکرد دولت سیزدهم در صنعت خودروسازی و در جریان افتتاح شرکت خودروسازی مانیان در شهرستان آبیک عنوان کرد: رویکرد دولت سیزدهم در حوزه خودروسازی با دولت‌های گذشته متفاوت بوده است.
تصویر وزیر صمت: باید در آینده فضایی بسازیم که خودروسازی عالم را جهت دهی کنیم

به گزارش سایت خبری پرسون، از قزوین؛ عباس علی آبادی روز سه‌شنبه در جریان افتتاح شرکت خودروسازی مانیان در شهرستان آبیک عنوان کرد: رویکرد دولت سیزدهم در حوزه خودروسازی با دولت‌های گذشته متفاوت بوده است.

علی آبادی اظهار کرد: از سرتاسر دنیا دانشمندان باید با این شرکت ارتباط بگیرند تا به امید خدا در آینده فضایی بسازیم که خودروسازی عالم را جهت دهی کنیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به شرکت خودرو سازی مانیان، خاطرنشان کرد: از مسوولان و مجریان این شرکت درخواست داریم تا در مسیر استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا در ساخت خودرو پیشگام باشند.

علی آبادی عنوان کرد: سیاست ما حرکت به سمت صنعت دانش بنیان صادرات محور است و باید نخبگان ما در این عرصه توانمندی خود را نشان دهند.

وزیر صمت اظهارداشت: با وجود نیروی انسانی متخصص و شرکتهای بزرگ می توانیم صنعت خودروسازی را متحول کرده و در دنیا نیز حرف زیادی برای گفتن داشته باشیم.

در این مراسم مقیمی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کشور، اعلایی استاندار، باقر اقا علیخانی دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور، رستمی مدیرکل صمت استان، صفاری مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان، علی رحمانی معاون اقتصادی استاندار، مددخانی فرماندار آبیک عبدیان رئیس اتاق بازرگانی استان قزوین نیز حضور داشتند.

گروه خودروسازی مایان تولید کننده کشنده، کامیون باری و کامیونت با اشتغالزایی ۳۷۵ نفر در شهرک صنعتی کاسپین مستقر می باشد.
چند روز گذشته انبار تولیدات این شرکت دچار حریق گسترده شده بود که با قول مساعد مدیران جبران خسارت ها با جدیت در حال پیگیری است.

682162