چرا ستاره سابق استقلال به نکونام جواب رد داد؟

اللهیار صیادمنش مهاجم سابق استقلال قصد بازگشت به فوتبال ایران را ندارد.

به گزارش سایت خبری پرسون،اللهیار صیادمنش یکی از بهترین استعدادهای فوتبال ایران در طی سال‌های اخیر بوده است. مهاجم سرعتی و تکنیکی که خیلی زود به فوتبال اروپا رسید و درخشید. صیادمنش بعد از حضور در هال سیتی و درخشش در سال اول، در فصل دوم حضورش نتوانست آنطور که باید و شاید بدرخشد. اللهیار بارها مصدوم شد و همین موضوع باعث شد تا از ترکیب تیمش دور شود. اللهیار در نقل و انتقالات زمستانی از هال سیتی جدا شد و به لیگ بلژیک رفت.

اللهیار درحالی به تیم اوئسترلو ملحق شد که در نیم فصل دوم کمتر در ترکیب این تیم به میدان رفت. از همین رو نکونام قصد داشت این بازیکن را به خدمت بگیرد و نام صیادمنش را در لیست نقل و انتقالاتی‌اش قرار داد. اللهیار هم اکنون در اردوی تیم ملی حضور دارد. از همین رو اطرافیان نکونام طی روزهای اخیر با پدر این بازیکن تماس گرفتند تا نظر اللهیار را در مورد بازگشت به فوتبال ایران و استقلال جویا شوند.

پدر اللهیار هم بعد از صحبت با پسرش، به پیشنهاد استقلالی‌ها پاسخ منفی داد تا بازگشت ستاره ملی پوش به استقلال منتفی شود. از قرارداد اللهیار با تیم جدیدش دو فصل دیگر باقی مانده و این بازیکن علاقه‌ای به بازگشت به فوتبال ایران ندارد. به غیر از این موارد اصلی ترین دلیل صیادمنش برای رد پیشنهاد استقلال و عدم تمایل به بازگشت به فوتبال ایران مربوط به همسرش است. همسر اللهیار اهل کشور ترکیه است و علاقه‌ای به زندگی در ایران ندارد. از همین رو اللهیار هم تصمیم گرفته به فوتبالش در خارج از ایران ادامه دهد و به این ترتیب دست رد به پیشنهاد نکونام داد.

منبع: خبرورزشی

682106