مهدی تاج:

در ماجرای فساد با هیچ کسی تعارف ندارم

در مورد بحث فساد با هیچ احدی تعارف ندارم. طبق آیین نامه کمیته اخلاق و قوانین فیفا اگر فردی از موضوع فساد احتمالی در فوتبال مطلع باشد اما آن را بیان نکند، در جرم شریک است.
تصویر در ماجرای فساد با هیچ کسی تعارف ندارم

به گزارش سایت خبری پرسون، در آستانه بازی تیم ملی مقابل ازبکستان شنبه شب فرصت کوتاهی دست داد تا با مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال صحبت کنیم.

تاج در ابتدای صحبت‌های خود به بحث فساد که این روزها سر و صدای بسیار زیادی راه انداخته اشاره کرد و گفت: «در مورد بحث فساد با هیچ احدی تعارف ندارم. طبق آیین نامه کمیته اخلاق و قوانین فیفا اگر فردی از موضوع فساد احتمالی در فوتبال مطلع باشد اما آن را بیان نکند، در جرم شریک است. کمیته اخلاق طی روزهای گذشته افرادی را در ماجرای پرونده باشگاه مس رفسنجان احضار کرد و این روند تا حصول نتیجه و اطلاع رسانی به افکار عمومی ادامه خواهد داشت.»

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: «از رسانه‌ها بابت کمک به موضوع مربوط به پرونده باشگاه مس سپاسگزارم و امیدوارم مسیر فوتبال پاک برایمان تداوم داشته باشد.»

مهدی تاج در بخش دیگری از گفت‌وگوی خود پیرامون صحبتی که در خلال تمرین شنبه با مهدی طارمی داشت، به ما گفت: «به طارمی گفتم مسلماً در اروپا هم جزو بهترین‌ها خواهی شد و انشالله با پیراهن اینتر هم مثل پورتو می‌درخشی و افتخار ایران می‌شوی.»

منبع: خبرورزشی

682081