قلعه‌نویی هم مثل کیروش حق دارد!

پرواز تیم ملی به هنگ کنگ و بازگشت به تهران موجب اعتراض بازیکنان شد و صدای امیر قلعه‌نویی را هم درآورد، به این خاطر که این پرواز اختصاصی نبود!
تصویر قلعه‌نویی هم مثل کیروش حق دارد!

به گزارش سایت خبری پرسون، پرواز اختصاصی برای تیم ملی اکنون در همه کشورها یک موضوع مرسوم و پیش افتاده است. به خصوص اگر پروازها طولانی باشد و این پروازها از زمانی در ایران مرسوم شد که کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی شد. او همه تلاش‌های خود را به کار گرفت که فدراسیون فوتبال متقاعد شود، تیم ملی را با پرواز اختصاصی راهی دیگر کشورها کند. در برهه‌ای با تلاش‌های کارلوس کیروش آتا پروازهای تیم ملی را انجام می داد.

امیر قلعه‌نویی در کنفرانس خبری پیش از بازی با ازبکستان به این موضوع اشاره و گله کرد. او گفت: این گلگی ما بالاتر از فدراسیون و وزارت ورزش است. آنها تلاش می‌کنند تیم ملی شرایط مطلوبی داشته باشد ولی این سفری که ما رفتیم واقعا اذیت شدیم. حدود یک ماه پیش نامه زدیم که بحث پروازمان را درست کنند ولی متاسفانه همکاری نکردند.الان دغدغه‌ام ریکاوری تیم و وضعیت بدنی بازیکنان است‌. متاسفانه یکی از بازیکنان را از دست دادیم. آقای سعید مهری به علت کشیدگی عضله مصدوم شد و علتش پروازها بود. شأن و شخصیت تیم ملی بالاتر از این است. یک مسافر از چین وقتی ما را دید گفت تیم ملی یک مملکت باید اینطوری پرواز کند؟ چرا با چارتر نرفتید؟!

حق با امیر قلعه‌نویی است. پیش از این حق با کارلوس کیروش بود. زمانی که کارلوس کیروش برای به دست آوردن این حق برای تیم ملی می جنگید برخی او را متهم به غر زدن و نگاه از بالا به پایین به فدراسیون فوتبال می کردند و می گفتند انگار نه انگار که فدراسیون فوتبال پیمانکار کارلوس کیروش است. به طور حتم امروز امیر قلعه‌نویی متوجه شد؛ حق با کارلوس کیروش بود. در فوتبال ایران برای دست یابی به ابتدایی ترین حق‌ها هم باید جنگید.

منبع: خبرورزشی

682057