محبوب‌ترین فیلترهای اینستاگرام؛ چطور افکت‌های مختلف را پیدا کنیم؟

اینستاگرام با ارائه‌ی فیلترهای مختلف، این امکان را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد که عکس‌ها و ویدیوهای جذابی ثبت کنند.
تصویر محبوب‌ترین فیلترهای اینستاگرام؛ چطور افکت‌های مختلف را پیدا کنیم؟

به گزارش سایت خبری پرسون، شما می‌توانید از فیلترهای اینستاگرام به‌منظور افزودن جلوه‌های ویژه به عکس‌های خود برای استفاده در استوری‌ها و پست‌های اینستاگرام استفاده کنید. چه بخواهید تمام ظاهر عکس خود را به‌طور کامل تغییر دهید و چه قصد داشته باشید که آن را کمی جذاب‌تر کنید، فیلترها راه بسیار خوبی برای انجام این کار هستند. فیلترها در اپلیکیشن اینستاگرام تعبیه شده‌اند؛ اما یافتن برخی از آن‌ها ساده‌تر از سایرین است.

در این مطلب با نحوه‌ی یافتن و استفاده از افکت‌های اینستاگرام آشنا می‌شوید. با ما همراه باشید.

فهرست مطالب
  • نحوه جستجوی فیلترها در اینستاگرام
  • چگونه فیلترهای اینستاگرام را در پروفایل‌ها پیدا کنیم؟
  • محبوب‌ترین فیلترهای اینستاگرام
  • Clarendon
  • Juno
  • Gingham
  • Lark
  • Dreamy Summer

نحوه جستجوی فیلترها در اینستاگرام

برای یافتن بهترین افکت‌های اینستاگرام برای سلفی، پس از بازکردن این اپلیکیشن در آیفون یا تلفن اندرویدی خود مراحل زیر را دنبال کنید:

  • وارد قسمت پروفایل خود در اینستاگرام شوید.
  • روی آیکون «+» در قسمت بالا، سمت راست ضربه بزنید. پس از بازشدن منوی Create، روی یکی از گزینه‌های استوری، ریل یا پست ضربه بزنید و سپس آیکون دوربین را در صفحه‌ی بعد انتخاب کنید (اگر در مراحل بعدی آیکون ذره‌بین را نیافتید، بهتر است اینجا گزینه استوری را انتخاب کنید تا بعد از افزودن افکت، در ریلز یا پستتان از آن استفاده کنید).
  • از بخش پایین صفحه از میان افکت‌ها با آیکون دایره‌ای، آیکون ذره‌بین را پیدا کنید که برای یافتن افکت‌های اینستاگرام استفاده می‌شود. پس از انتخاب‌کردن این آیکون می‌توانید در میان فیلترهای موجود، بهترین افکت‌‌های اینستاگرام را براساس سلیقه‌ی خود پیدا کنید.
جستجوی افکت‌های اینستاگرام
جستجوی افکت‌های اینستاگرام
جستجوی افکت‌های اینستاگرام
  • همان‌طور که فیلترهای موجود را یکی پس از دیگری انتخاب می‌کنید، عکس یا فیلم شما هم در همان لحظه تغییر می‌کند و انتخاب برایتان ساده‌تر می‌شود.
  • در این مرحله می‌توانید از آیکون افکت‌ها که در منوی سمت چپ و به‌‌شکل سه ستاره قرار دارد، استفاده کنید؛ سپس پنجره‌ی جدیدی باز می‌شود و در آن به تعداد زیادی فیلتر دسترسی خواهید داشت.

اگر اسم فیلترهای زیبایی اینستاگرام را نمی‌دانید، فقط کافی است با جست‌وجو در این قسمت، فیلترهای مورد نظرتان را پیدا کنید. اینستاگرام در این بخش با ارائه‌ی چند دسته‌بندی مانند Trending ،Reels و Appearance به شما کمک می‌کند تا جست‌وجوی ساده‌تری را براساس خواسته‌ی خود انجام دهید. هر بار که فیلتری را در بخش مذکور انتخاب می‌کنید، پیش‌نمایش تصویرتان نیز در بالای صفحه تغییر می‌کند.

دسته‌بندی فیلترهای اینستاگرام Appearance
دسته‌بندی فیلترهای اینستاگرام Trending ،Reels و Appearance
دسته‌بندی فیلترهای اینستاگرام Trending
  • پس از انتخاب فیلتر مورد نظر خود، روی پیش‌نمایش تصویر در بالای صفحه ضربه بزنید و به گرفتن عکس یا ویدیوی خود ادامه دهید.

چگونه فیلترهای اینستاگرام را در پروفایل‌ها پیدا کنیم؟

بسیاری از فیلترهای اینستاگرام توسط کاربران ساخته شده‌اند تا افراد دیگر هم بتوانند از آن‌ها استفاده کنند. اگر فیلتری را پیدا کردید که واقعاً آن را دوست داشتید، ممکن است به دیدن فیلترهای دیگری هم که توسط آن کاربر ساخته شده‌اند علاقه‌مند شوید. در ادامه با نحوه‌ی یافتن این فیلترها آشنا می‌شوید:

  • وارد پروفایل طراح مورد نظرتان شوید.
  • روی تب افکت‌ها که در قسمت بالای فید قرار دارد ضربه بزنید تا به گالری افکت‌های پروفایل دسترسی پیدا کنید.
  • برای ذخیره‌ی یک افکت ابتدا آن را انتخاب کنید، سپس روی آیکون سه نقطه در قسمت پایین و سمت راست صفحه ضربه بزنید و گزینه‌ی Save Effect را انتخاب کنید.
جستجوی افکت‌های اینستاگرام
جستجوی افکت‌های اینستاگرام

پس از ذخیره‌ی افکت می‌توانید با استفاده از آموزشی که در قسمت قبل ارائه دادیم، به‌راحتی به آن افکت دسترسی داشته باشید و از آن استفاده کنید.

محبوب‌ترین فیلترهای اینستاگرام

هر عکسی که در اینستاگرام منتشر می‌کنید، درواقع داستانی از شما را برای دوستانتان روایت می‌کند. فیلترهای اینستاگرام به شما کمک می‌کنند تا این داستان را به شکلی زیباتر برای فالوورهای خود روایت کنید. فیلترهای یادشده می‌توانند با بالابردن سطح عکس یا سلفی شما، مخاطبانتان را بهتر و بیشتر تحت‌تأثیر قرار دهند. در این قسمت با چند مورد از محبوب‌ترین فیلترهای اینستاگرام آشنا می‌شوید.

محبوبترین فیلترهای اینستاگرام -  فیلترهای اینستاگرام - فیلتر DREAMY SUMMER
محبوبترین فیلترهای اینستاگرام  - فیلتر LARK
محبوبترین فیلترهای اینستاگرام - فیلتر JUNO
محبوبترین فیلترهای اینستاگرام - فیلتر GINGHAM
محبوبترین فیلترهای اینستاگرام - فیلتر Clarendon

Clarendon

فیلتر کلارندون یک انتخاب عالی برای افرادی است که به‌دنبال ایجاد کنتراست بیشتر در عکس‌های خود هستند. این فیلتر، با آشکارکردن جزئیات عکس، جذابیت خیره‌کننده‌ای به آن می‌بخشد و باعث عمیق‌شدن هر عکسی می‌شود. اگر به‌دنبال فیلتری هستید که با استفاده از آن تمام عکس‌ها و سلفی‌های خود را زیباتر کنید، کلارندون انتخابی مناسب برای شما خواهد بود.

Juno

جونو از آن دسته فیلترهایی است که می‌توانید با کمک آن عکس‌های خود را زنده‌تر و زیباتر کنید. این فیلتر به‌دلیل ظرفیت بالایی که در بهبود کیفیت عکس‌های مختلف دارد، محبوبیت بسیار زیادی درمیان کاربران اینستاگرام کسب کرده است. جونو با تقویت رنگ‌های گرم، باعث می‌شود تا عکس‌های شما زیباتر و متمایزتر از حالت اولیه‌ی خود باشند.

Gingham

اگر به عکس‌های قدیمی و حال‌وهوای آن‌ها علاقه دارید، Gingham همان فیلتری است که شما را خوشحال و راضی خواهد کرد. این فیلتر با کم‌کردن شادابی رنگ‌های موجود، جلوه‌ای قدیمی به عکس شما می‌بخشد. از فیلتر Gingham می‌توانید برای جذاب‌ترکردن عکس‌های خود از مناظر، مکان‌های تاریخی یا حتی سلفی‌ها استفاده کنید.

Lark

فیلتر لارک علاوه‌بر کم‌کردن میزان اشباع رنگ‌های قرمز، بنفش و سرخابی، هم‌زمان اشباع رنگ‌های آبی و سبز را افزایش می‌دهد. لارک یکی از محبوب‌ترین فیلترهای ایسنتاگرام است و به‌ویژه در محیط‌های کم‌نور کارایی خود را به‌ضوح به شما نشان می‌دهد. مهم نیست درحال کوهنوری باشید یا در یک ساحل آرام استراحت کنید، در هر صورت عکس‌هایی که با این فیلتر می‌گیرید، هر بیننده‌ای را مجذوب خود خواهند کرد.

Dreamy Summer

همه‌ی ما هنگام گرفتن سلفی به‌دنبال فیلتری هستیم که چهره‌ی ما را به زیباترین شکل ممکن نمایش دهد. داشتن چهره‌ای رؤیایی و دلنشین همان چیزی است که فیلتر Dreamy Summer در اختیار شما قرار می‌دهد. این فیلتر رنگ پوست شما را برنزه می‌کند و هنگام استفاده از آن، چند پروانه‌ی زیبا و رؤیایی هم به دور سرتان می‌چرخند.

یافتن بهترین فیلترها در اینستاگرام زمانبر است؛ اما وقتی یک فیلتر عالی و همان چیزی را که به‌دنبالش بودید پیدا کردید، می‌توانید بارها و بارها از آن استفاده کنید. از نظر شما بهترین افکت‌های اینستاگرام برای سلفی کدام افکت‌ها هستند؟ اگر نظری درباره‌ این آموزش داشتید، حتماً با ما در میان بگذارید.

منبع: زومیت

681990