پرسپولیس لیاقت قهرمانی را داشت

مدافع تیم فوتبال نساجی اعتقاد دارد تیم پرسپولیس لیاقت دستیابی به عنوان قهرمانی لیگ برتر را داشته است.
تصویر پرسپولیس لیاقت قهرمانی را داشت

به گزارش سایت خبری پرسون، امیرمهدی جانملکی درباره عملکرد نساجی در سال گذشته و اینکه آنها در نهایت در لیگ برتر ماندگار شدند، اظهار داشت: ما دوران سختی را پشت سر گذاشتیم، ولی خدا را شکر از زمانی که ساکت الهامی به نساجی آمد روند تیم ما از لحاظ امتیازگیری و فوتبالی بهتر شد و فراتر از حد انتظار نتیجه گرفتیم. ما در فصل گذشته بازیکنان خوبی داشتیم، ولی در خیلی از بازی‌ها با مشکل مواجه شدیم. با این حال خدا را شکر که پایان خوشی برای نساجی رقم خورد و شرمنده هواداران نشدیم.

وی در ادامه افزود: فصل گذشته در سه جام جنگیدیم، اتفاقی که قبلاً آن را تجربه نکرده بودیم. می‌توان گفت که تمرکزمان را در لیگ از دست دادیم و نتایج خوبی نگرفتیم. در یک مقطع هر کاری می‌کردیم نتیجه نمی‌گرفتیم. واقعاً دوست نداریم آن روزهای سخت برای نساجی تکرار شود و امیدوارم فصل آینده بهترین نتایج را بگیریم.

مدافع تیم فوتبال نساجی در مورد قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر گفت: هر دو تیم بسیار خوب امتیاز گرفتند و شایستگی قهرمانی را داشتند. ما در هفته‌های پایانی با هر دو تیم روبه‌رو شدیم، ولی من معتقدم که پرسپولیس از لحاظ فنی واقعاً بهتر از استقلال بود و مقابل ما نمایش بسیار خوبی داشت. به نظر من پرسپولیس لیاقت قهرمانی را داشت.

جانملکی در مورد وضعیش برای فصل آینده نیز تصریح کرد: یک فصل دیگر با نساجی قرارداد دارم و باعث افتخارم است که پیراهن این تیم را بر تن می‌کنم.

منبع: تسنیم

681978