نتایج لیگ برتر در فصلی که گذشت تغییر می‌کند؟

نتایج لیگ برتر در فصلی که گذشت تغییر نخواهد کرد و قهرمانی تیم پرسپولیس به قوت خود باقی است و تیم‌های پرسپولیس و استقلال در بازی‌های لیگ نخبگان آسیا شرکت خواهد کرد.
تصویر نتایج لیگ برتر در فصلی که گذشت تغییر می‌کند؟

به گزارش سایت خبری پرسون، در پی انتشار خبری از سوی نشریه جام جم مبنی بر اینکه در لیگ برتر و در ۱۵ بازی تبانی شده است تا نتایج بازی‌ها تغییر کند، برخی پیش داوری کرده‌اند که ممکن است برخی از نتایج بازی‌ها در فصلی که گذشت تغییر و جدول رده بندی لیگ برتر هم دستخوش تغییر شود.

اما بر اساس خبرهای رسیده از ساختمان سئول این اشاره‌ها برای اتفاقات در سال‌های گذشته است و برای فصلی که گذشت هنوز ادعایی مبنی بر تبانی تایید نشده است و طبیعتا نتایج بازی‌ها دستخوش تغییر نمی‌شود و جدول رده بندی لیگ برتر هم تغییر نمی‌کند.

دبیر کل فدراسیون فوتبال هم امروز در مصاحبه اش اشاره کوتاهی به این موضوع داشت و گفت: همانگونه که دوستان می‌دانند این پرونده مربوط به سال ۱۴۰۰ است و اکنون نیز در مرحله بازپرسی قرار دارد. چند نفر از مدیران فدراسیون هم احضار شده و پس مرحله بازپرسی بازداشت شده‌اند. ان‌شاءالله هر وقت از طریق دادسرا و دادگاه اطلاعات تکمیلی به ما برسد، اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

فدراسیون فوتبال قول داده است بعد از پایان رسیدگی دادگاه و صدور آرا ارکان قضایی فدراسیون فوتبال هم این پرونده را بررسی و آرایی صادر خواهند کرد.

منبع: خبرورزشی

681870