عملیات جدید نیروهای یمنی در حمایت از فلسطین

سخنگوی نیروهای مسلح یمن از عملیات جدید نیروهای یمنی در راستای حمایت از ملت فلسطین و در واکنش به جنایت اردوگاه النصیرات خبر داد.

تصویر عملیات جدید نیروهای یمنی در حمایت از فلسطین

به گزارش سایت خبری پرسون، یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن از عملیات جدید علیه کشتی های مرتبط با رژیم صهیونیستی خبر داد.

وی افزود: یک ناوشکن انگلیسی و دو کشتی مرتبط با دشمن در راستای حمایت از ملت مظلوم فلسطین و در واکنش به جنایت اردوگاه النصیرات هدف قرار گرفتند.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن بیان کرد: یگان موشکی یمن، ناوشکن انگلیسی دایموند را در دریای سرخ با چند موشک بالستیک هدف قرار داد.

یحیی سریع همچنین با اشاره به حمله دو کشتی مرتبط با رژیم صهیونیستی، افزود: در جریان دو عملیات مشترک در دریای عرب، کشتی (Norderney) دچار آتش سوزی شد و کشتی (MSC Tavvishi) به طور مستقیم هدف قرار گرفت.

وی بیان کرد: این دو کشتی ممنوعیت اعمال شده درباره حرکت به سمت بنادر فلسطین اشغالی را نقض کرده بودند.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن تاکید کرد: این دو عملیات با مشارکت نیروی دریایی، یگان موشکی و یگان پهپادی و با موشک های دریایی، بالستیک و پهپاد انجام شدند.

یحیی سریع ادامه داد: نیروهای مسلح یمن به وظیفه دینی و اخلاقی خود در قبال ملت فلسطین ادامه خواهند داد و عملیات ما تا زمان توقف جنگ و رفع محاصره غزه متوقف نخواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

681812