آماده باش یاران مورایس برای جام حذفی

تیم فوتبال سپاهان در روزهایی که لیگ برتر به پایان رسیده، خود را برای نیمه‌نهایی جام حذفی آماده می‌کند.
تصویر آماده باش یاران مورایس برای جام حذفی

به گزارش سایت خبری پرسون، از اصفهان؛ تیم فوتبال سپاهان این روزها در مجموعه باغ فردوس تمرینات تاکتیکی و بدنسازی خود را برای آمادگی بازی در جام حذفی فوتبال پیگیری می‌کند.

در حالی که لیگ برتر به پایان رسیده و بازیکنان تیم‌ها در حال سپری کردن تعطیلات هستند، طلایی‌پوشان همانند ۳ تیم دیگر حاضر در نیمه‌نهایی جام حذفی همچنان مشغول به تمرین هستند.

در این بین البته بازی‌های ملی در سراسر دنیا در حال برگزاری است و تیم ملی فوتبال کشورمان نیز در مرحله مقدماتی جام جهانی به میدان می‌رود؛ پیام نیازمند، شهریار مغانلو، آریا یوسفی، امید نورافکن و محمدجواد حسین‌نژاد نیز از سپاهان همراه تیم ملی هستند.

مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی فوتبال روز شنبه ۲۶ خرداد ماه برگزار خواهد شد که سپاهان در ورزشگاه نقش‌جهان میزبان گل‌گهر سیرجان است و آلومینیوم اراک از مس رفسنجان پذیرایی خواهد کرد.

شاگردان ژوزه مورایس در حال پا به این میدان می‌گذارند که در لیگ برتر توفیق قهرمانی به دست نیاوردند و در پایان با کسب ۵۷ امتیاز و پایین‌تر از پرسپولیس و استقلال در رده سوم قرار گرفتند.

از آخرین قهرمانی سپاهان در جام حذفی نیز ۱۱ سال می‌گذرد و طلایی‌پوشان در سال ۹۲ - ۹۱ با شکست استقلال در نیمه‌نهایی و پرسپولیس در فینال موفق به کسب قهرمانی جام حذفی فوتبال شدند.

منبع: پرسون

681769