پیشنهاد یک میلیون دلاری تراکتور به ستاره پرسپولیس؟

گفته می‌شود حدود دو ماه قبل پیشنهادی یک میلیون دلاری از تراکتور به دست مهدی ترابی رسیده که طرفین توافق نهایی را به بعد از مسابقات موکول کردند.
تصویر پیشنهاد یک میلیون دلاری تراکتور به ستاره پرسپولیس؟

به گزارش سایت خبری پرسون، مهدی ترابی از جمله بازیکنان مهم و کلیدی پرسپولیس در چند فصل اخیر محسوب می‌شود که به‌خصوص در بخش تهاجمی تأثیر بسیاری روی قهرمانی‌های متوالی این تیم گذاشته است. ترابی که سابقه بازی برای العربی در لیگ ستارگان قطر را نیز در کارنامه دارد، طی سال‌های قبل همیشه و در نقل و انتقالات تابستانی مورد توجه باشگاه‌های بزرگ فوتبال ایران قرار گرفته اما هیچ‌گاه پرسپولیس را ترک نکرده است. تراکتور اما از جمله مشتریان اصلی ترابی در این فصل است.

هوشنگ نصیرزاده چند هفته قبل از مذاکره باشگاه تراکتور با چند بازیکن ملی، پیش از انصراف زنوزی از تیم‌داری خبر داد. البته نصیرزاده هیچ اشاره‌ای به نام بازیکنان نکرد اما احتمالاً این موضوع در ادامه صحبتی است که چند هفته پیش محمدرضا زنوزی انجام داد و گفت که برای فصل آینده پنج بازیکن ملی‌پوش را به خدمت خواهد گرفت. نصیرزاده هم در این باره گفت: «ما با چند بازیکن در رده ملی برای فصل آینده صحبت کردیم. آنها گفتند ما اگر در پرسپولیس و استقلال باشیم بهتر است. ما می‌گوییم دو سه برابر می‌دهیم اما انتخاب‌شان آنجاست، چون پخش زنده دارند و می‌گویند می‌توانیم بیزینس کنیم.»

حالا شایعه‌ای وجود دارد مبنی بر اینکه تراکتور و ترابی از حدود دو ماه قبل مذاکراتی انجام داده و توافق نهایی را به پایان لیگ موکول کرده‌اند. گویا تراکتور، قبل از اتفاقاتی که در روزها و هفته‌های اخیر مبنی بر واگذاری امتیاز باشگاه رخ داده، پیشنهادی یک میلیون دلاری به ستاره پرسپولیس داده و او را وسوسه کرده است. به جز ترابی گفته می‌شود علیرضا بیرانوند و دانیال اسماعیلی‌فر هم مورد توجه تراکتور قرار گرفته‌اند اما بعد از به وجود آمدن بحث واگذاری تراکتور، این نقل و انتقالات فعلاً مبهم باقی مانده است.

منبع: ایرنا

681568