کسب مدال طلا و برنز ایران در پیکارهای تنیس روی‌میز

فراز شکیبا و بنیامین فرجی در مسابقات تنیس روی میز نوجوانان جهان در سوئد به طلا و برنز رسیدند.

تصویر کسب مدال طلا و برنز ایران در پیکارهای تنیس روی‌میز

به گزارش سایت خبری پرسون، در پایان رقابت‌های تنیس روی میز کانتندر نوجوانان در رده سنی زیر ۱۳ سال، فراز شکیبا از ایران با غلبه بر حریف چین‌تایپه‌ای قهرمان شد.

در فینال این مسابقات پینگ‌پنگ‌باز نوجوان کشورمان در مصاف با لو یون چنگ از چین‌تایپه با نتیجه نزدیک ۳ بر ۲ به پیروزی رسید و مدال طلای رقابت‌های زیر ۱۳ سال‌های کانتندر جهانی سوئد را برای کشورمان به ارمغان آورد.

شکیبا امروز در مرحله نیمه نهایی نیز با اقتدار موفق شد با نتیجه ۳ بر صفر از سد نماینده ایرلند بگذرد و به دور پایانی راه یابد.

همچنین در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های زیر ۱۷ سال کانتندر سوئد، بنیامین فرجی با قبول شکست ۳ بر یک در مقابل کو گان هونگ از چین‌تایپه به مدال برنز مسابقات دست یافت. نوجوان شایسته پینگ‌پنگ کشورمان گیم نخست را با اقتدار شروع کرد و توانست ۱۱ بر ۲ از حریف چین‌تایپه‌ای خود بگذرد اما حریف قدرتمندش نبض بازی را در دست گرفت و در سه گیم متوالی ۱۱ بر ۶ به پیروزی رسید. بدین ترتیب بنیامین فرجی که با شکست استیون مورینو دارنده رنکینگ ۳ نوجوانان جهان به نیمه نهایی صعود کرده بود با پذیرش شکست در مقابل نماینده چین‌تایپه به مدال برنز دست یافت.

منبع: ایرنا

681442