بیش از ۵۰۰ فلسطینی در کرانه باختری به شهادت رسیده اند

سخنگوی دبیرکل سازمان ملل متحد اعلام کرد که از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون ۵۰۰ فلسطینی در کرانه باختری به شهادت رسیده‌اند.

تصویر بیش از ۵۰۰  فلسطینی در کرانه باختری به شهادت رسیده اند

به گزارش سایت خبری پرسون، «استفان دوجاریک» سخنگوی دبیرکل سازمان ملل متحد در سخنانی به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در نوار غزه و کرانه باختری اشاره کرد.

سخنگوی دبیرکل سازمان ملل متحد با اشاره به حمله رژیم صهیونیستی به رفح اعلام کرد: عملیات نظامی اسرائیل در رفح روی ورود کمک‌ها به نوار غزه تأثیر می‌گذارد.

دوجاریک با اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در کرانه باختری تصریح کرد که این رژیم از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی و آغاز حمله به نوار غزه تاکنون ۵۰۰ فلسطینی را در کرانه باختری به شهادت رسانده است.

بر اساس اعلام سخنگوی دبیرکل سازمان ملل متحد یک چهارم شهدای کرانه باختری از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون را کودکان فلسطینی تشکیل می‌دهند.

دوجاریک در ادامه اعلام کرد: اسرائیل از هفتم اکتبر بیش از ۹۰۰ ساختمان فلسطینی را در کرانه باختری مصادره یا تخریب کرده است.

سخنگوی دبیرکل سازمان ملل متحد تصریح کرد: در نتیجه تخریب یا مصادره این ۹۰۰ ساختمان متعلق به فلسطینیان در کرانه باختری بیش از ۲۰۰۰ نفر کوچانده شده‌اند.

منبع: خبرگزاری مهر

681335