دستور فوری برای بازگشت بهترین پاسور جهان به تیم ملی ایران + جزئیات

به نظر می‌رسد که در هفته سوم لیگ ملت‌ها شاهد یک جابجایی غیرمنتظره در تیم ملی والیبال خواهیم بود.
تصویر دستور فوری برای بازگشت بهترین پاسور جهان به تیم ملی ایران + جزئیات

به گزارش سایت خبری پرسون، تیم ملی والیبال ایران در پنج بازی ابتدایی خود در لیگ ملتها شکست خورده است، اتفاقی که بی سابقه بوده و تیم ملی والیبال ایران را دچار بحران کرده است.

در این بین نا آمادگی بعضی بازیکنان و مصدومیت چند بازیکن در نتایج بد تیم ملی تاثیر بسیار زیادی گذاشته است و انتقادات از نوع بازی ایران را زیاد کرده است.

پست پاسور یکی از پست.هایی در تیم ملی والیبال ایران است که این روزها با انتقادهای زیادی همراه شده است. محمد طاهر وادی با وجود قابلیت‌های خاص خود اما نتوانسته انتظارات را بر آورده کند و جواد کریمی با مشکل مایع گوش میانی مواجه شده و نمی‌تواند تیم ملی را در هفته دوم همراهی کند.
این اتفاقات باعث شده تا کادر فنی به عرشیا به نژاد بهترین پاسور جوانان جهان آماده باش بدهد تا در صورت لزوم در هفته سوم به ترکیب تیم ملی والیبال ایران اضافه شود. به‌نژاد که در شهرداری ارومیه فصل بسیار خوبی را پشت سر گذاشت توانست خود را به تیم ملی برساند که در لحظه آخر از حضور در ترکیب نهایی ایران باز ماند.
دلیل آنکه عرشیا به‌نژاد نتوانست تیم ملی والیبال ایران را در دو هفته اول همراهی کند این بود که وی دچار یک بیماری ویروسی شده که تمرین کردن را برای او سخت کرده بود.

اما با رفع این بیماری عرشیا به‌نژاد با انگیزه فراوان خود را برای هفته سوم آماده خواهد کرد، جایی که همه منتظر هستند ببیند او چه عملکردی را از خود بر جای خواهد گذاشت.

منبع: ورزش سه

681185