مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین؛

دستاورد بزرگ امام خمینی(ره)، احیای هویت اسلامی و کرامت انسانی بود

حجت الاسلام صادقی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام سجاد (ع) شهرستان قزوین عنوان کرد: دستاورد بزرگ حضرت امام خمینی(ره)، احیای هویت اسلامی و کرامت انسانی بود.
تصویر دستاورد بزرگ امام خمینی(ره)، احیای هویت اسلامی و کرامت انسانی بود

به گزارش سایت خبری پرسون، از قزوین؛ حجت‌الاسلام رضا صادقی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین، در حاشیه مراسم سی و پنجمین سالروز ارتحال امام خمینی(ره)، در گفتگو با خبرنگار پرسون بسیج اظهار داشت: مهم‌ترین هدف امام خمینی(ره) از نهضت و قیام و انقلاب، اجرای احکام الهی برای تامین کرامت انسانی بوده و امام خمینى هدف‌ها و آرمان‌ها و هر آنچه را که مى بایـست ابلاغ کند، گفته و در عمل نیز تمام هستیش را براى تحقق همان هدف‌ها به کار گرفته بود.

وی خاطرنشان کرد: حضرت امام خمینی(ره) حق بزرگی بر گردن ما دارد و اکنون که کشور ایران در طول سال‌های اخیر توانسته در مقابل گردن‌کشان و مستکبران به عنوان کشوری مستقل ابراز وجود کند و در عرصه بین‌الملل به نیکی شناخته شود همه از برکات حضرت امام خمینی (ره) بوده و حضور در مراسم معنوی سالگرد ارتحال امام راحل که به منزله هویت دینی ما است و اثرات جهانی دارد، باید باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود.
این مسئول بیان کرد: اندیشه‌های امام خمینی(ره) عامل تحقق بیداری اسلامی بوده که امروزه در کشورهای اسلامی برای امت اسلامی به ارمغان آمده و تحولات امروز که در بین ملت‌های اسلامی و ملت‌های آزادیخواه در مبارزه با رژیم‌های مستبد و استکبار جهانی شاهد هستیم نشأت گرفته از تفکرات و اندیشه‌های حضرت امام(ره) است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین افزود: حضرت امام خمینی(ره) رهبری بصیر و آگاه بود که سعادت را برای همه ملت‌های جهان می‌خواست و با این تفکر انقلاب اسلامی را رهبری کرد و به پیروزی رساند انقلابی که برای همه آزادی‌خواهان جهان الگو بوده و هست و همه آحاد مردم باید تکریم شخصیت امام خمینی (ره) و پاسداری از اندیشه‌های ایشان را به عنوان یک الگو، وظیفه خود بدانند.
صادقی در پایان یادآور شد: دستاورد بزرگ حضرت امام خمینی(ره)، احیای هویت اسلامی و کرامت انسانی بود و همه مسئولان و مردم باید برنامه‌‌ریزی دقیق برای برگزاری هر چه با شکوه‌‌تر مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) داشته و این مراسم را باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار کنند.

681159