چرا اوسمار قراردادش را با پرسپولیس تمدید نکرد؟

اوسمار ویرا بدون تمدید قراردادش ایران را ترک کرده اما معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس تاکید دارد که با سرمربی برزیلی به توافق رسیده‌اند.
تصویر چرا اوسمار قراردادش را با پرسپولیس تمدید نکرد؟

به گزارش سایت خبری پرسون، معمولا در فوتبال ایران وقتی تمدید قرارداد یک مربی و یا یک بازیکن با باشگاهی مدت دار می‌شود باید شک کرد که اتفاقاتی در راه است. خبر مذاکره باشگاه پرسپولیس با اوسمار ویرا سرمربی این تیم از مدت‌ها قبل رسانه ای شد و البته طرفین در چند جلسه هم با مذاکره کردند. از نشست‌های تمدید قرارداد هم اخبار منفی بیرون نیامده، حتی باشگاه با قرارداد دوساله و تهیه خانه بهتر برای حضور خانواده مرد برزیلی موافقت کرده است و تا امروز هم مسئولان باشگاه پرسپولیس تاکید داشته اند که با اوسمار به توافق رسیده اند اما چرا این قرارداد امضا نمی‌شود؟

اکنون که تکلیف لیگ مشخص شده و پرسپولیس هم به قهرمانی رسیده انتظار هواداران این تیم بر این بود که امروز خبر رسمی تمدید قرارداد با اوسمار رسانه ای شود اما به نظر می‌رسد از امضای رسمی خبری نیست.

اوسمار ویرا امشب تهران را به مقصد برزیل ترک می‌کند و از باشگاه برای امضای قرارداد فرصت خواسته است. مدعی شده باپیشنهاد خارجی روبرو شده و به همین دلیل به دنبال بررسی پیشنهادات بهترش است اما سوال این است که باشگاه پرسپولیس قرار است تا چند روز معطل جواب نهایی اوسمار باشند؟

در یک هفته ای که اوسمار نیست تکلیف تمدید قراردادها و جذب بازیکنان جدید چه می‌شود؟ آیا قرار است پرسپولیس دچار چالش انتخاب سرمربی شود؟ قضیه جایی ابهام دارد که سرمربی سرخپوشان هنوز برنامه تمرینی فصل آینده و لیست بازیکنان مورد نیازش را به باشگاه نداده است.

این سئوالاتی است که هواداران پرسپولیس دارند اما حسین بادامکی معاون ورزشی سرخپوشان در مورد این موضوع به خبرنگار آنا گفت: ما بابت همه چیز با اوسمار به توافق رسیده ایم. مشکلی از سمت باشگاه نیست. البت اوسمار از فصل گذشته پول طلب دارد که باشگاه سعی دارد همین امروز مابقی پول باقی مانده را به حساب او واریز کند. اوسمار امشب تهران را ترک می‌کند ولی حتما قبل از سفر او باز هم با او صحبت می‌کنیم تا تکلیف هر چه زودتر مشخص شود.

منبع: انا

681076