امباپه ما را به سطح دیگری خواهد رساند

هافبک انگلیسی کهکشانی‌ها از پیوستن احتمالی ستاره فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن به این تیم در تابستان پیش‌رو استقبال کرد.
تصویر امباپه ما را به سطح دیگری خواهد رساند

به گزارش سایت خبری پرسون، جود بلینگام در پی قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا با برتری 2 بر صفر شب گذشته (شنبه) این تیم مقابل بوروسیا دورتموند، در حالی که اشک در چشمانش حلقه زده بود، گفت: در زندگی افراد زیادی هستند که به شما می‌گویند نمی‌توانی کاری انجام دهی. شب‌هایی مثل این اما باعث می‌شود بفهمید که کارتان را درست انجام داده‌اید. کارلو آنچلوتی پتانسیلی را در من را فعال کرد که خودم هم فکر نمی‌کردم چنین پتانسلی دارم. این بهترین شب زندگی‌ام است و به خاطرش از خدا قدردانی می‌کنم. من سعی می‌کنم برای برادرم یک الگو باشم.

وی افزود: زمانی که می‌خواستم به رئال مادرید بیایم، همه به من می‌گفتند مواظب هواداران باش، در حالی که این طرز تفکر کاملاً اشتباه است. اگر شما همه توان خود را برای هواداران به کار ببندید، عملکرد درستی از خود ارائه دهید، چهره درستی از خود نشان دهید و با فرهنگ باشگاه عجین شوید ، آنها شما را دوست خواهند داشت.

هافبک انگلیسی کهکشانی‌ها در مواجهه با پرسشی درباره احتمال پیوستن ستاره فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن به رئال مادرید در تابستان پیش‌رو، اظهار داشت: اگر این اتفاق بیفتد، فوق‌العاده خواهد بود. کیلیان امباپه ما را به سطح دیگری خواهد رساند.

بلینگام 20 ساله در پایان درباره هم‌تیمی آلمانی‌اش که شب گذشته آخرین بازی‌اش را برای رئال مادرید انجام داد و پس از 10 سال از تیم جدا خواهد شد، گفت: تونی کروس همیشه اولین کسی بود که در تمرینات حضور پیدا می‌کرد و خوشحالم که این فصل با او هم‌تیمی بودم.

بلینگام در اولین فصل حضورش در رئال مادرید درخشان ظاهر شد و با به ثمر رساندن 23 گل و ثبت 13 پاس‌گل در 42 بازی از رقابت‌های مختلف به کهکشانی‌ها برای فتح لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا کمک کرد. او همچنین عنوان بازیکن سال لالیگا در فصل 24-2023 را از آن خود کرد.

منبع: خبرورزشی

681023