جام خوش یومن برای پورعلی

مدافعی که در ثلث نخست فصل آسیب دید و نتوانست به پرسپولیس کمک کند هم در این قهرمانی دشوار و تاریخی سهیم بود و همراه همبازیان و هواداران تیمش جشن گرفت.
تصویر جام خوش یومن برای پورعلی

به گزارش سایت خبری پرسون، شاید اگر مرتضی پورعلی گنجی مصدوم نمی‌شد با استحکام بیشتر خط دفاعی قهرمانی پرسپولیس سریعتر و راحت‌تر به دست می‌آمد اما همین که تیم او جام گرفت یعنی همه تلاش کرده‌اند تا جای او به بهترین شکل و با کمترین ضرر پر شود.

مرتضی پورعلی گنجی بعد از نمایش درخشان فصل قبل در مرکز دفاع پرسپولیس ، این فصل و در همان یک سوم ابتدایی فصل آسیب دید تا تمام بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا و چیزی بیش از 70 درصد بازی‌های لیگ برتری تیمش را از پای تلویزیون یا از روی سکوهای ورزشگاه تماشا کند. پورعلی گنجی بعد از مصدومیت در بازی تیم ملی مقابل قطر در تورنمنت اردن ماه‌ها از صحنه اول فوتبال ایران دور افتاد و وقتی آماده شد که دیگر قراردادش با باشگاه فسخ شده و البته نمی‌توانست در ترکیب قرار بگیرد.

شماره 8 پرسپولیس با تلاشی باورنکردنی و بعد از پشت سر گذاشتن هفت ماه سخت از مدتی قبل در تمرینات تیمش حاضر شد و به روایتی می‌توانست در یکی دو بازی آخر فصل حاضر باشد اما هم قراردادش فسخ شده بود هم اینکه بازی دادن به او در شرایطی که مسابقات به اوج حساسیت رسیده بود ریسک بزرگی به حساب می‌آمد و فرصتی برای این کار فراهم نبود.

با این حال مرتضی در جشن قهرمانی پرسپولیس شرکت کرد و از این سور بزرگ سهمی هم به او رسید تا در دومین سال بازگشت به فوتبال ایران باز هم جام قهرمانی لیگ برتر را در دستان خود لمس کند و بابت تصمیمی که گرفته کاملا خشنود و راضی باشد. پورعلی گنجی با تمدید قرارداد خود و بهبودی و آمادگی صد درصدی می‌تواند یکی از امیدهای پررنگ خط دفاع پرسپولیس برای فصل آینده و به‌خصوص لیگ نخبگان آسیا باشد.

منبع: ورزش سه

681021