تماس رونالدو با ناچو برای پیوستن به النصر

برنده پنج توپ طلا با مدافع رئال مادرید برای پیوستن به تیم النصر تماس گرفته است.
تصویر تماس رونالدو با ناچو برای پیوستن به النصر

به گزارش سایت خبری پرسون، ناچو که شب گذشته (شنبه) با برتری 2 بر صفر رئال مادرید مقابل بوروسیا دورتموند در دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا، ششمین قهرمانی‌اش در این رقابت‌ها را با سفیدپوشان مادریدی تجربه کرد، گفته می‌شود این آخرین بازی‌اش برای کهکشانی‌ها بود و قرار است از این تیم جدا شود.

روزنامه اسپانیایی «مارکا» چاپ مادرید با انتشار گزارشی مدعی شد؛ کریستیانو رونالدو با ناچو تماس گرفته تا این مدافع اسپانیایی را برای پیوستن به او در النصر متقاعد کند. ناچوی 34 ساله که از سال 2001 در عضویت باشگاه رئال مادرید است و در سال 2011 هم به تیم اصلی این باشگاه راه پیدا کرد، قرارداد فعلی‌اش با رئال در پایان ماه جاری میلادی منقضی می‌شود.

ناچو که تاکنون با رئال مادرید 25 عنوان قهرمانی در رقابت‌های مختلف به دست آورده، پس از پایان دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا و بالای سر بردن جام قهرمانی گفت: این یکی از شادترین روزهای زندگی‌ام است. من جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را به عنوان کاپیتان تیم بالای سر بردم و رؤیایم تحقق یافت.

وی همچنین درباره آینده حرفه‌ای‌اش هم اظهار داشت: نمی‌خواهم در مورد آینده حرفه‌ای‌ام صحبت کنم. خیلی خوشحالم که در این بازی برنده شدم و این چیزی است که اهمیت دارد.

ناچو در 364 بازی برای رئال مادری به میدان رفته و در کنار به ثمر رساندن 16 گل، 10 پاس‌گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخته است.

منبع: ایسنا

681012