وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری:

مردم می‌خواهند راه رجایی و رئیسی ادامه پیدا کند

داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: مردم می‌خواهند راه رجایی و رئیسی ادامه پیدا کند و رئیس‌جمهوری می‌خواهند که تداوم‌بخش دولت آیت‌الله رئیسی باشد.
تصویر مردم می‌خواهند راه رجایی و رئیسی ادامه پیدا کند

به گزارش سایت خبری پرسون، محمدمهدی اسماعیلی پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات کشور با گرامیداشت یاد رئیس‌جمهوری شهید و همراهانش، اظهار کرد: مردم نمی‌خواهند دوباره جریان حاکمیت دوگانه راه بیفتد و دوباره به اسم خصوصی‌سازی حقوق کارگران و مردم پایمال شود. مردم نمی‌خواهند دوباره مافیای واردات چرخ کارخانه‌ها متوقف شود.

وی افزود: مردم می‌خواهند راه رجایی و رئیسی ادامه پیدا کند. مردم رئیس‌جمهوری می‌خواهند که تداوم‌بخش دولت آیت‌الله رئیسی باشد.

اسماعیلی با بیان اینکه شهید رئیسی زمینه‌ساز و علمدار مرحله سوم انقلاب اسلامی یعنی مرحله استقرار کامل دولت اسلامی بود، اظهار کرد: او پرچمدار تحول و تغییرات در الگوی اداره کشور شد. تغییرات اساسی در آستان قدس و بازسازی چهره قوه قضاییه و دمیدن روح خدمتگزاری شبانه‌روزی در دولت نمونه‌ای از فعالیت‌های او بود.

داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری، ادامه داد: بدرقه بی‌نظیر مردم ایران در شهادت ایشان مهر تاییدی بود که نشان داد مردم خادم را تشخیص داده و می‌خواهند این مسیر ادامه یابد. مردم نمی‌خواهند مسئولان دولتی از جنس تنبلی و اشرافیت داشته باشند.

وی اظهار کرد: مردم مدیریت انقلابی و دیپلماسی عزت‌مندانه را می‌خواهند، نه دیپلماسی التماسی. امید محرومان نباید ناامید شود؛ همه این بایدها و نبایدها بسته به تصمیم بزرگ مردم ایران است. امروز با عزم راسخ ناشی از همراهی با بزرگمرد تاریخ ایران و برای تداوم خیرات و برکات این فصل نو به میدان آمدم تا دوره زیبای کامیابی‌های مردم ایران تداوم یابد.

اسماعیلی با بیان اینکه باید پویایی سیاست خارجی ادامه یابد، تصریح کرد: باید کشور به کانون اقتصاد و صنعت منطقه تبدیل شود و طرح‌های عمرانی به نتیجه برسد و نظام سلامت سامان یابد و عدالت در جای جای کشور جاری شود. شعار محوری ما «خدمت ادامه دارد»، است. ما از سیدابراهیم رئیسی تلاش و حرکت و کار شبانه‌روزی را یاد گرفتیم.

داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست‌جمهوری یادآور شد: من به‌ عنوان نماینده جمعی از همکاران رئیس‌جمهور شهید که به جای صرف شعار و برنامه، کارنامه خدمت دارد این پرچم را به دوش گرفتم.

منبع: خبر فوری

680983