هنوز عطش قهرمانی دارم

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید از کسب پنجمین قهرمانی‌اش در لیگ قهرمانان اروپا به‌عنوان مربی ابراز خوشحالی کرد.
تصویر هنوز عطش قهرمانی دارم

به گزارش سایت خبری پرسون، کارلو آنچلوتی پس از پیروزی 2 بر صفر شب گذشته (شنبه) تیم فوتبال رئال مادرید برابر بوروسیا دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا و کسب عنوان قهرمانی این رقابت‌ها، به شبکه مویستار گفت: بردن این جام هرگز برای ما تکراری نمی‌شود. خیلی سخت بود (غلبه بر دورتموند)، بسیار سخت‌تر از آنچه فکر می‌کردیم. نیمه اول تحت فشار قرار گرفتیم. در نیمه دوم اما آمار توپ‌های لو رفته‌مان کاهش یافت، بهتر بازی کردیم و توجه به این جزئیات منجر به پیروزی‌مان شد. ما قهرمان شدیم و این رؤیا همچنان ادامه دارد.

کارلتو افزود: من سطحی که در نیمه اول بازی می‌کردیم را دوست نداشتم. بیش از اندازه توپ لو می‌دادیم آنهم جاهای خطرناک. به همین دلیل به دورتموند اجازه دادیم طوری که می‌خواست بازی را اداره کند و آن تغییر فاز بازی و زدن ضدحملات خطرناک بود. این خطرناک‌ترین خصلت آنهاست.

سرمربی ایتالیایی که پیش از این هم تیمش را قهرمان لالیگا کرده بود و به این ترتیب دوگانه بردند، افزود: فردا شب در میدان سیبلس مادرید جشن برپا خواهیم کرد.

آنچلوتی درباره هافبک آلمانی تیمش تونی کروس که آخرین بازی خود را در رده باشگاهی انجام داد هم تأکید کرد: از رفتنش کمی ناراحتم، اما او خودش دوست داشت که اینگونه خداحافظی کند و من هم باید به تصمیمش احترام بگذارم.

منبع: تسنیم

680951