دورتموند 0-2 رئال مادرید

درخشش دنی کارواخال همراه با آخرین امضای کاری تونی کروس برای کهکشانی

تیم فوتبال رئال مادرید با برتری برابر دورتموند عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را از آن خود کرد.
تصویر درخشش دنی کارواخال همراه با آخرین امضای کاری تونی کروس برای کهکشانی

به گزارش سایت خبری پرسون، فینال لیگ قهرمانان اروپا در فصل 24-2023 با قهرمانی رئال مادرید مقابل دورتموند به پایان رسید. کهکشانی‌ها با پیروزی 2-0، جام شماره پانزده خود را به ارمغان آوردند.

.خلاصه بازی :

دقیقه 14: اولین حمله بازی برای دورتموند: پاس بلند اشلوتبرک داخل محوطه به فولکروپ رسید. مهاجم زنبورها با کنترلی زیبا توپ را برای برانت کاشت اما ضربه این بازیکن بی‌دقت بود و از کنار دروازه کورتوا عبور کرد.

دقیقه 21: موقعیت باورنکردنی کریم آدیمی: با پاس فوق‌العاده متس هوملس، کریمی آدیمی پشت مدافعان رئال به سمت کورتوا یورش برد. او دروازه‌بان رئال را در مصاف تک به تک دریبل زد اما در ادامه توپ در زاویه بدی قرار گرفت تا وینگر دورتموند از گلزنی ناکام بماند.

دقیقه 23: خوش‌شانسی محض برای رئال مادرید: پرس بی‌نظیر در کنار حرکات انفجاری کوتاه زنبورها، دفاع رئال مادرید را آزار داده است. پس از چند حمله پیاپی، فولکروگ پاس آدیمی را به تیر دروازه کوباند.

دقیقه 41: شوت پشت محوطه مارسل زابیتسر: دورتموند در ادامه حملاتش این بار توسط هافبک اتریشی دروازه رئال مادرید را تهدید کرد. شوت زابیتسر را کورتوا به کرنر فرستاد.

دقیقه 49: رئال به خودش آمد: ضربه ایستگاهی خطرناک تونی کروس با مهار کوبل راهی کرنر شد. در ادامه کارواخال روی کرنر می‌توانست دروازه را باز کند.

دقیقه 74 : دورتموند 0-1 رئال مادرید؛ دنی کارواخال: جایگاه سفید ومبلی منفجر شد. ارسال تونی کروس از روی نقطه کرنر با ضربه سر استادانه دنی کارواخال تبدیل به گل شد. کروس در آخرین بازی‌اش نیز تاثیرش را گذاشت.

دقیقه 83: دورتموند 0-2 رئال مادرید؛ وینیسیوس جونیور: کار تمام شد! با اشتباه یان ماتسن توپ به جود بلینگام رسید و این بازیکن قاتلی به اسم وینیسیوس را روانه دروازه دورتموند کرد. مهاجم برزیلی با یک ضربه کار را تمام کرد.

تصویر ماندگار از آخرین بازی تونی کروس در رئال مادرید

680933