علی باقری:

قانون نصف به نصف کردن ورزشگاه در دربی اصلا درست نیست

مربی و ستاره اسبق پرسپولیس در مصاحبه‌ای مفصل حرف‌های جذابی بر زبان آورد.
تصویر قانون نصف به نصف کردن ورزشگاه در دربی اصلا درست نیست

به گزارش سایت خبری پرسون، کریم باقری از جمله فوتبالیست‌هایی است که معمولاً کم مصاحبه می‌کند ولی هرگاه حرف می‌زند، صحبت‌هایش جذاب و خواندنی می‌شود. آقا کریم ۱۲ خرداد سال ۱۳۹۷ مصاحبه مفصلی با خبرورزشی انجام داد که چکیده آن از نظرتان می‌گذرد:

من با پرسپولیس قرارداد ندارم. البته برانکو اسمم را برای تمدید داده اما اولویت با نگه داشتن بازیکنان تلقی می‌شود. شرایط پرسپولیس متاسفانه خیلی مناسب نیست چون نمی‌دانیم بالاخره پنجره نقل و انتقالاتی ما باز می‌شود یا نه! (منظور کریم باقری همان پنجره معروف سال ۹۷ بود که در نهایت باز نشد) ما باید با همین نفرات لیگ هجدهم را استارت بزنیم و تا نیم‌فصل برویم.

قانون نصف به نصف کردن ورزشگاه در دربی اصلا درست نیست و همه جای دنیا قاعده ۹۰ به ۱۰ اجرا می‌شود. ما هم باید در بازی استقلال - پرسپولیس چنین کاری را انجام بدهیم.

در مورد انتخابات کارلوس کیروش و خط خوردن ووریا غفوری و سیدجلال حسینی باید به تصمیم سرمربی تیم ملی احترام بگذاریم چون بهتر از هر کس دیگری می‌تواند در این مورد تدبیر کند.

من در فوتبال آلمان شرایط خوبی داشتم اما با یک تصمیم احساسی از آن‌جا برگشتم که حرکت اشتباهی بود. اشتباه دومم در فوتبال هم این‌که وقتی ۳۶ ساله بودم و در اوج پختگی از تیم ملی خداحافظی کردم. به این موارد باید جدا شدن از فوتبال انگلیس را هم اضافه کنید که شرایطم آن‌جا بد نبود اما باز هم احساسی تصمیم گرفتم و برگشتم. این سه اشتباه، بزرگترین اشتباهات زندگی فوتبالی من تلقی می‌شوند.

منبع: خبرورزشی

680859