این دو ستاره پرسپولیسی فصل بعد هم زیر ۲۳ سال هستند

یاسین سلمانی و میلاد سورگی فصل بعد هم سهمیه زیر ۲۳ سال لیست پرسپولیس خواهند بود.
تصویر این دو ستاره پرسپولیسی فصل بعد هم زیر ۲۳ سال هستند

به گزارش سایت خبری پرسون، یکی از بزرگترین مشکلات تیم‌های لیگ برتری و به خصوص تیم‌های بزرگ مربوط به سهمیه بزرگسال تعیین شده برای تیم‌هاست. فدراسیون فوتبال در قوانین نقل و انتقالاتی خود اعلام کرده باشگاه‌های لیگ برتری تنها اجازه دارند از ۱۹ بازیکن بزرگسال در ترکیب خود استفاده کنند. موضوعی که خیلی از تیم‌ها از جمله پرسپولیس و استقلال را اذیت کرد و این تیم‌ها نتوانستند آنطور که می‌خواستند در نقل و انتقالات یارگیری کنند. برای سال آینده هم قوانین ظاهرا تغییر نخواهد کرد و تیم‌ها تنها مجاز به داشتن ۱۹ بازیکن بزرگسال هستند. موضوعی که با توجه به حضور پرسپولیس و استقلال در لیگ نخبگان آسیا و جدال با غول‌های عربی، برای تیم‌های ایرانی مشکل ساز خواهد شد و تیم‌های ما کار سختی برای رقابت با تیم‌های تا دندان مسلح عربی خواهند داشت.

هم در پرسپولیس و هم در استقلال بازیکنانی هستند که برای سال آینده وارد لیست بزرگسال خواهند شد و همین موضوع کار دو تیم بزرگ پایتخت را سخت خواهد کرد. با این حال خبر خوب برای پرسپولیسی‌ها این است که دو ستاره جوان این تیم همچنان برای فصل آینده هم زیر ۲۳ سال هستند و لیست بزرگسال پرسپولیس را پر نخواهند کرد. طبق قانون فدراسیون فوتبال ، بازیکنان متولد ۱۰ دی ۱۳۸۰ به بعد سهمیه زیر ۲۳ سال خواهند بود.

میلاد سورگی ستاره جوان و آینده دار قرمزها که در این فصل حتی فرصت حضور در ترکیب اصلی پرسپولیس را هم بدست آورده بود، متولد ۲۲ بهمن ۱۳۸۰ است و می‌تواند همچنان یکی از نفرات زیر ۲۳ سال پرسپولیس باشد. یاسین سلمانی کاپیتان تیم ملی امید و یکی از ستاره‌های پرسپولیس که با وجود مصدومیت در این فصل و کم بازی کردن در پرسپولیس، به سرعت بین هواداران این تیم محبوب شده و قطعا یکی از بازیکنان تاثیرگذار سرخ‌پوشان برای فصل آینده هم خواهد بود، دیگر بازیکنی است که هواداران پرسپولیس نگران بودند او وارد لییست بزرگسال شود و سهمیه این تیم کم شود. با این حال پیگیری‌ها نشان می‌دهد سلمانی هم متولد ۸ اسفند ۱۳۸۰ است و برای سال آینده سهمیه زیر ۲۳ سال خواهد بود.

منبع: خبرورزشی

680837