گریه شدید رونالدو پس از دست دادن جام حذفی عربستان/ ویدئو

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی النصر عربستان پس از شکست در فینال جام حذفی عربستان بسیار ناراحت و عصبانی بود و نتوانست جلوی اشک ریختنش را بگیرد.

به گزارش سایت خبری پرسون، در دیدار فینال جام حذفی عربستان سعودی، النصر و الهلال عربستان به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی در ضربات پنالتی پایان بازی، الهلال موفق شد النصر را شکست بدهد و جام قهرمانی را بالای سر ببرد. الهلال با پیروزی در این بازی، موفق شد در این فصل از رقابت ها دو گانه داخلی فوتبال عربستان را به دست بیاورد.

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی النصر عربستان پس از شکست تیمش در این بازی بسیار ناراحت و عصبانی بود و نتوانست جلوی اشک ریختنش را بگیرد. در حقیقت رونالدو دوست داشت تا این جام را به دست بیاورد تا این فصل را بدون جام تمام نکند اما چنین اتفاقی رخ نداد و النصری ها در نهایت جام قهرمانی را از دست دادند و این فصل را بدون جام تمام کردند.

کریستیانو رونالدو پس از باخت مقابل الهلال در فینال جام حذفی عربستان گریه کرد. این گریه های کریستیانو رونالدو یادآور گریه هایش پس از حذف شدن از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر مقابل تیم ملی مراکش بود.

رونالدو حالا باید خودش را برای رقابت های یورو ۲۰۲۴ آماده کند. با توجه به این که کریس رونالدو ۳۹ سال سن دارد، ممکن است جام ملت های اروپای پیش رو آخرین تورنمنت ملی او باشد.

منبع: مهر

680785