بازی پرسپولیس به مراتب دشوارتر از استقلال است

پیشکسوت استقلال گفت: بازی پرسپولیس به مراتب دشوارتر از استقلال است. مس رفسنجان می‌تواند یقه پرسپولیس را بگیرد ولی استقلال اصلاً نباید به دنبال نتیجه بازی رقیب خود باشد.
تصویر بازی پرسپولیس به مراتب دشوارتر از استقلال است

به گزارش سایت خبری پرسون، شاهین بیانی درباره اینکه سرنوشت قهرمانی در بیست و سومین دوره لیگ برتر به هفته آخر کشیده شد، اظهار کرد: حساسیت به اوج خودش رسیده و اینکه دو تیم شانس قهرمانی دارند به معنای آن است که عملکردشان بهتر از حریف‌شان بوده است. طبیعتاً شانس پرسپولیس بیشتر از استقلال است و تیم ما منتظر لغزش رقیب سنتی است تا به قهرمانی برسد. بازی پرسپولیس به مراتب دشوارتر از استقلال است. مس رفسنجان می‌تواند یقه پرسپولیس را بگیرد ولی استقلال اصلاً نباید به دنبال نتیجه بازی رقیب خود باشد. استقلال باید پیکان را ببرد و در انتهای بازی ببیند چه نتیجه‌ای به دست آمده، تمرکزش به هم نریزد تا برابر پیکان امتیاز از دست بدهد و آن‌وقت متوجه شود پرسپولیس با وجود توقف برابر مس رفسنجان قهرمان شده است. پیکان در خطر سقوط است و با همه توان بازی می‌کند، باید با حداکثر توان با این تیم بازی کرد.

دقیقی فیلم گل‌های دیدار با پرسپولیس را ببیند

وی با اشاره به اینکه صحبت از فوتبال جنگ می‌شود و اینکه قهرمان لیگ باید درون زمین مشخص شود ولی آن چیزی که می‌بینیم تعیین قهرمان در خارج از مستطیل سبز است، تصریح کرد: بیش از ۵۰ بار گل‌هایی که پرسپولیس به شمس آذر زد را مرور کردم. روی گل اول دروازه‌بان شمس آذر در جایی به مدافع خود توپ می‌دهد که سه بازیکن در حال پرسینگ هستند و با اشتباه توپ از دست می‌رود، در ادامه وقتی مهاجم پرسپولیس ضربه می‌زند، دستان دروازه‌بان به سمت توپ نمی‌رود. بعد از آنکه بازی مساوی می‌شود، گل دوم پرسپولیس را بازیکنی می‌زند که در طول فصل گلی نزده یا به ندرت گل می‌زند. در آن صحنه هم دستان دروازه‌بان شمس آذر به سمت توپ نیست. گل سوم هم کاملاً مبتدیانه می‌خورد و با دستانش توپ را به داخل دروازه می‌فرستد. اگر در برنامه‌های ورزشی چند مربی دروازه‌بان‌ها نظر کارشناسی بدهند روی چنین موضوعی صحه می‌گذارند. من با دروازه‌بان‌های بزرگی، چون مرحوم حجازی، عابدزاده و بابازاده بازی کردم و تلاش آنها را برای گرفتن توپ دیده‌ام. هیچ‌گاه ندیدم دستان آنها جز به سمت مهار توپ نباشد. سعید دقیقی فیلم گل‌ها را ببیند، ان‌شاءالله که من اشتباه کرده باشم.

وقت آرامش دادن نکونام به تیمش است

بازیکن سابق استقلال در مورد تمدید قرارداد جواد نکونام گفت: مشکلاتی که نکونام از ابتدای فصل داشت، چه در مورد ریزش بازیکنان تیمش، چه مشکلاتی که در جذب بازیکنان مدنظرش وجود داشت، با این حال تا دو هفته مانده به پایان فصل تیمش در صدر بوده، اگر دوم شود هم او و تیمش کار بزرگی کرده‌اند. البته الان وقت صحبت درباره تمدید قرارداد نیست، وقت آرامش دادن نکونام به تیمش است تا برابر پیکان برنده شوند و فصل را با پیروزی تمام کنند. نکونام با ابزاری که داشت به این نتیجه رسید که روشی را انتخاب کند که تیمش را به قهرمانی برساند. کسب ۳ امتیاز بر بازی زیبا اولویت دارد، حق تماشاگران دیدن بازی زیباست ولی به تعویض‌های استقلال نگاه کنند، تعویض‌ها نمی‌تواند تیم را به نتیجه مدنظر برساند ولی برای رقیب سنتی تعویض‌ها به تغییر نتیجه از شکست به پیروزی منجر می‌شود. نکونام چاره دیگری نداشت، چون با ابزاری که داشت نمی‌توانست بهتر از این نتیجه بگیرد و او اگر نیمکتی قوی داشت شاید تا اینجا تیمش قهرمان هم شده بود.

منبع: همشهری

680694