فاجعه خط دفاع در تیم اوسمار/ پاشنه آشیل پرسپولیس مانع قهرمانی می‌شود؟

ضعف بزرگ پرسپولیس در قلب خط دفاعی، بار دیگر در قزوین کار دست این تیم داد.
تصویر فاجعه خط دفاع در تیم اوسمار/ پاشنه آشیل پرسپولیس مانع قهرمانی می‌شود؟

به گزارش سایت خبری پرسون، پرسپولیس در تمام دو فصل اخیر که جام‌های قهرمانی را هم درو کرده از ناحیه دفاع راست مشکلات بسیاری داشته است. معدود باخت‌های این تیم در این دو فصل از فضای خالی پشت سر دانیال اسماعیلی فر سرچشمه گرفت و دیدیم که یحیی گل محمدی نیز بعد از شکست برابر الدوحیل و حذف از لیگ قهرمانان آسیا در خانه لب به اعتراف گشود.

پرسپولیس در دفاع چپ هم دور رفت مشکلات زیادی داشت که با آمدن عبدالکریم حسن حل شد اما مشکل دفاع در سمت راست هنوز هست و کمبود مدافع استاندارد در قلب خط دفاع هم همیشه این تیم را آزار داده است. جایی که در شروع فصل به خاطر وجود پورعلی گنجی، کنعانی‌زادگان و گولسیانی هیچکس تصور نمی‌کرد رد کردن شجاع خلیل‌زاده منجر به حسرت شود!

ببینید که در بازی با شمس آذر چطور دوباره این معضل قدیمی کار دست پرسپولیس داد. امیر محمد نسایی خیلی راحت در سمت چپ زمین موفق به ارسال شد و مدافعان مرکزی پرسپولیس هم ایستادند تا پاپی بیاید و با یک ضربه سر کار را تمام کند.

مشکلی که در بازی‌های قبل هم وجود داشت و برای بازی حساس هفته آخر مقابل مس رفسنجان نیز کماکان باقی خواهد بود. باید دید شاگردان نوید کیا هم می‌توانند مثل خیلی تیم‌های دیگر در این فصل از این نقطه ضعف پرسپولیس استفاده کنند یا خیر...

منبع: خبرورزشی

680600