رویای سرمربی جدید بارسلونا چه بود؟

هانسی فلیک پس از معرفی رسمی‌اش به عنوان سرمربی جدید بارسلونا از تحقق رؤیایش سخن گفت.
تصویر رویای سرمربی جدید بارسلونا چه بود؟

به گزارش سایت خبری پرسون، باشگاه بارسلونا بعد از ظهر امروز (چهارشنبه) پس از اعلام رسمی فسخ قرارداد ژاوی هرناندس، در فاصله خیلی کمی هانسی فلیک را به عنوان سرمربی جدید خود معرفی کرد. سرمربی پیشین بایرن مونیخ و تیم ملی فوتبال آلمان با امضای قراردادی دو ساله هدایت بارسا را برعهده گرفت و تا پایان ماه ژوئن 2026 خود را به کاتالان‌ها متعهد کرد.

فلیک 59 ساله در اولین اظهارنظرش به عنوان سرمربی جدید بارسلونا گفت: این رؤیای من بود که سرمربی بارسلونا شوم و برای این باشگاه کار کنم. خوشحالم که حالا می‌توانم به عنوان سرمربی بارسلونا کارم را آغاز کنم. این باشگاه فوق‌العاده است، همه در اینجا این باشگاه را دوست دارند و می‌خواهند به موفقیت برسد. فلسفه کاری من همانند همیشه است، ارائه بازی مالکانه و خیلی فنی. حضور در اینجا افتخار بزرگی است.

وی همچنین در تمجید از آکادمی باشگاه بارسلونا یعنی لاماسیا که در سال‌های اخیر پدیده‌های خوبی را به جهان فوتبال معرفی کرده، اظهار داشت: بارسلونا، لاماسیا را دارد، یکی از بهترین آکادمی‌های فوتبال در جهان، بنابرین مأموریت ما این است که باعث بهبود سطح کیفی تمامی بازیکنان‌مان شویم. بارسا یکی از بهترین زمین‌های تمرین در سطح جهان و ترکیبی از بازیکنان باتجربه و استعدادهای جوان را دارد. وظیفه من، دکو (مدیر ورزشی تیم) و رئیس باشگاه (خوان لاپورتا) کمک به بهبود سطح کیفی آنهاست.

این سرمربی آلمانی شهریور ماه سال گذشته از سمت سرمربیگری تیم ملی فوتبال آلمان اخراج شد و از آن زمان تاکنون هدایت تیمی را برعهده نداشته است. او در مدت یک و نیم سال حضورش روی نیمکت سرمربیگری بایرن مونیخ (2019 تا 2021) این تیم را به هفت عنوان قهرمانی مختلف رساند که از آن جمله می‌توان به یک قهرمانی در بوندس‌لیگا، یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و یک قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها اشاره کرد.

منبع: تسنیم

680533