سخنگوی دولت:

امیدواریم بتوانیم به حد توان ادامه‌ دهنده راه آقای رئیس‌ جمهور باشیم

بهادری جهرمی گفت: پیرو عهدی که اعضای دولت با همدیگر بسته‌اند، امور و کارها به طور منظم و با جدیت ادامه پیدا خواهند کرد.
تصویر امیدواریم بتوانیم به حد توان ادامه‌ دهنده راه آقای رئیس‌ جمهور باشیم

به گزارش سایت خبری پرسون، «علی بهادری جهرمی» سخنگوی دولت، امروز در حاشیه جلسه هیات دولت با حضور خبرنگاران اظهار کرد: در مراسم‌های متعدد تشییع شهدای خدمت، مردم در شهرهای مختلف حضور با شکوهی داشتند و من از همه آن‌ها تشکر می‌کنم؛ ما در دولت در گوشه کوچکی از مراسم‌ها حضور داشتیم و نسبت به همه عذر تقصیر داریم که نتوانستیم در مراسم‌های مختلف حضور داشته باشیم.

وی با قدردانی از رسانه‌ها افزود: در عین حال لازم است از عزیزان خبرنگار، عکاس و تصویربردار و رسانه‌ها تشکر کنم که در مراسم تشییع، خاکسپاری و بزرگداشت این عزیزان انعکاس بسیار خوبی داشتند و امیدواریم بتوانیم به حد توان ادامه‌دهنده راه آقای رییس‌جمهور سید ابراهیم رییسی، آقای امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، آقای آل هاشم امام جمعه تبریز و نیز استاندار آذربایجان شرقی و خدمه پرواز باشیم.

سخنگوی دولت با اشاره به جلسه امروز هیات وزیران اظهار کرد: جلسه امروز هیات وزیران با ریاست سرپرست ریاست جمهوری آقای مخبر و اعضای هیات وزیران برگزار شد و گزارش‌های مختلفی از عملکرد دستگاه‌ها، طبق روال معمول ارایه شد. مباحث و بحث‌های گوناگونی در بخش‌های مختلف صورت گرفت و گزارش‌های لازم ارایه شد که همگی ناظر بر استمرار پُر سرعت و پُر شتاب خدمت از طریق بخش‌های مختلف دولت است.

بهادری جهرمی اظهار کرد: پیرو عهدی که اعضای دولت با همدیگر بسته‌اند، امور و کارها به طور منظم و با جدیت ادامه پیدا خواهند کرد.

وی ادامه داد: یکی از مصوبات هیات وزیران، ارایه پیشنهاد برای تامین منابع مالی برگزاری انتخابات توسط مجریان و ناظران بود که با موافقت دولت تصویب شد و ان‌شاء الله منابع لازم در اختیار فرایندهای اجرایی در داخل و خارج کشور پیش‌بینی شده و قرار خواهد گرفت.

منبع: مهر

680464