حماس به جنایات رژیم صهیونیستی در رفح واکنش نشان داد

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه‌ای به جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی در شهرهای فلسطین از جمله شهر رفح واکنش نشان داد.

تصویر حماس به جنایات رژیم صهیونیستی در رفح واکنش نشان داد

به گزارش سایت خبری پرسون، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در واکنش به جنایت‌های اخیر ارتش رژیم صهیونیستی علیه غیرنظامیان فلسطینی در رفح واقع در جنوب نوار غزه واکنش نشان داد.

جنبش حماس اعلام کرد: تداوم هدف‌قراردادن چادرهای آوارگان در غرب رفح و ارتکاب جنایتی جدید با ده‌ها شهید و زخمی که کمی‌پیش‌تر رخ داد، و همچنین به چالش‌کشیدن احکام دادگاه بین‌المللی کیفری با حمله مستقیم و عامدانه به پرشمارترین افراد غیرنظامی تمامی جهان را در بوته آزمون مسئولیت‌پذیری قانونی و اخلاقی برای ایستادن در مقابل این سیاست جنایتکارانه، عطش کشتار و خونریزی، تمسخر و بی‌توجهی قرار داده است؛ وضعیتی که اشغالگران در جریان آن به تمامی ارزش‌های انسانی، قطع‌نامه‌های بین‌المللی و مؤسسات قضایی پشت کرده‌اند.

در ادامه این بیانیه آمده است: جامعه بین‌الملل، شورای امنیت و دادگاه بین‌المللی کیفری باید دست به اقدام فوری بزنند و تصمیمی روشن و قاطع برای توقف این نقض آشکار قوانین بین‌المللی، حمایت از زنان، کودکان و سالمندان غیرنظامی و مجازات سران رژیم اشغالگر صهیونیستی به دلیل ارتکاب جنایت جنگی و جنایت‌های وحشیانه پیاپی از سوی آنان اتخاذ کنند.

گفتنی است ارتش جنایتکار رژیم صهیونیستی در جریان ۲ حمله وحشیانه به اردوگاه‌های آوارگان فلسطینی در رفح و به آتش‌کشیدن چادرهای محل استقرار آنان ده‌ها فلسطینی را به شهادت رساند و یا زخمی کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

680359