تیم بعدی سردار آزمون تا دو هفته دیگر مشخص می‌شود

به نظر می‌رسد سرنوشت سردار آزمون برای فصل بعد تا دو هفته دیگر مشخص شود.
تصویر تیم بعدی سردار آزمون تا دو هفته دیگر مشخص می‌شود

به گزارش سایت خبری پرسون، چند هفته مانده به پایان فصل فوتبال ایتالیا، مشخص شد که سردار آزمون فصل بعد در این تیم نخواهد بود و او به لورکوزن باز خواهد گشت. رم سهمیه لیگ قهرمانان را از دست داد و فصل بعد در لیگ اروپا بازی خواهد کرد و به همین خاطر با توجه به کاهش ظرفیت مالی باشگاه برای پرداخت حق خرید ۱۲ میلیون یورویی مهاجم ایرانی‌اش، سردار آزمون در ایتالیا نخواهد ماند.

آرماند دورن، ایجنت فوتبالی گفت که وضعیت سردار آزمون نامشخص است. این ایجنت گفت: در حال حاضر هیچ چیز در مورد آینده سردار مشخص نیست. ابتدا رم باید این موضوع را به طور رسمی حل کند. ما در دو هفته آینده بیش‌تر در مورد سردار خواهیم فهمید.

سویا در تلاش است تا لورکوزن را متقاعد کند اجازه پیوستن آزمون به تیم اندلسی را بدهد. با توجه به ترافیک حضور مهاجمان در لورکوزن (ویکتور بونیفس، پاتریک شیک، آدام هلوژک، امین ادلی) احتمالا سردار آزمون و سران لورکوزن به‌زودی برای جدایی به توافق برسند.

سردار که حضور در دو لیگ بوندسلیگا و سری آ را تجربه کرده است، ممکن است فصل بعد در لالیگا باشد و در صورتی که این انتقال نهایی شود، سردار اولین بازیکن ایرانی خواهد شد که حضور در ۳ لیگ معتبر جهان را تجربه کرده است.

آزمون در فصل جاری ۲۹ بازی انجام داد، ۳ گل زد و ۴ پاس گل داد. سایت ترنسفرمارکت ارزش این بازیکن را ۱۰ میلیون یورو تخمین زده است.

منبع: ایسنا

680277