آیا اصفهان گرم تر می شود؟

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: بیشینه دمای هوا در 24 ساعت آینده در اکثر مناطق استان یک تا 3 درجه افزایش خواهد داشت.
تصویر آیا اصفهان  گرم تر می شود؟

به گزارش سایت خبری پرسون، از اصفهان؛ آسیه آقایی، کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان با اشاره به وضعیت هوای استان اظهار داشت: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی بیانگر جوی نسبتاً پایدار تا اواخر هفته بر روی استان است.

وی افزود: بر این اساس وضعیت جوی در این مدت در اکثر مناطق استان به‌صورت صاف تا قسمتی ابری گاهی وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و تندباد لحظه‌ای، به ویژه در نیمه شرقی و در مناطق مستعد گاهی همراه با گردوخاک محلی و کاهش دید پیش‌بینی می‌شود.

آقایی بیان کرد: توصیه می‌شود درخصوص مخاطرات ناشی از وزش باد شدید، از جمله سقوط درختان و اجسام در ارتفاع و آسیب به سازه‌های موقت تدابیر لازم اندیشیده شود.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان با اشاره به اینکه بیشینه دمای هوا در 24 ساعت آینده در اکثر مناطق استان یک تا 3 درجه افزایش خواهد داشت، گفت: بیشینه دمای هوای شهر اصفهان 35 و کمینه فردا صبح 18 درجه و خوروبیابانک با 41 و بویین میاندشت با 5 درجه به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان پیش‌بینی‌ می‌شود.

منبع: هواشناسی

680185