ربیعی: با آبروی مردم بازی نکنید

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: گذشته خود را قطره قطره جمع کردم، قضاوت‌هایی انجام می‌شود که امیدوار بودم شاهد آن‌ها نباشم، صبر و زمان را در نظر بگیریم، صبر میوه شیرینی دارد و زمان بهترین قاضی است.
تصویر ربیعی: با آبروی مردم بازی نکنید

به گزارش سایت خبری پرسون، از اصفهان؛ محمد ربیعی، سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در نشست خبری قبل از دیدار با نفت آبادان اظهار داشت: مقابل تیمی بازی خواهیم کرد در چند هفته اخیر نتایج خوبی کسب کرده است و از نظر انگیزه دو تیم متفاوت داریم.

وی افزود: توصیه ما به بازیکنان خود این است که با تمام توان برای بازی فردا آماده شویم، فصل سخت و فرسایشی داشتیم، امیدوارم بازی‌های خوبی ارائه دهیم و با امتیاز کامل از بازی خارج شویم.

ربیعی تصریح کرد: در خصوص تمدید قرارداد هنوز باید صبر کرد تا لیگ تمام شود و برنامه‌ریزی‌های انجام شده مورد تحلیل قرار بگیرد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در رابطه با مسائل مربوط به تیم قبلی خود گفت: در مورد مسائل مس رفسنجان قبلا صحبت کردم، خودم در خصوص این اتفاقات دوست داشتم سکوت کنم تا دستگاه قضایی کار خود را پیش ببرد؛ به صورت مختصر صحبت می‌کنم، من مسئول فنی هر تیمی هستم و مسائل فنی مس پروژه درست و شفافی بود.

وی ادامه داد: صحبت هایی که حالا مطرح می‌شود، بهترین منبع پاسخ‌گویی مرجع قضایی است، من جزو افرادی هستم که حامی شفاف‌سازی است و من هم هر کاری از دستم بر بیاید انجام خواهم داد.

ربیعی با بیان این که به صورت قلبی دوست ندارم با آبرویی افراد بازی شود، خاطرنشان کرد: سال ها در این فوتبال کار کردم، گذشته خود را قطره قطره جمع کردم، قضاوت‌های انجام می‌شود که امیدوار بودم شاهد آن‌ها نباشم، صبر و زمان را در نظر بگیریم، صبر میوه شیرینی دارد و زمان بهترین قاضی است؛ رسالت شرعی، دینی و اخلاقی هر انسانی است که به راحتی قضاوت نکنیم و حافظ آبروی مردم باشیم.

سرمربی ذوب‌آهن با اشاره به قرعه این تیم در بازی‌های پایانی فصل گفت: قرعه به این شکل بود که در ۵ بازی آخر با تیم‌های انتهای ‌جدول بازی کنیم، ما در اهواز هم با تمام وجود بازی کردیم چون ما هم انگیزه‌های خود را برای کسب رتبه بهتر نسبت به فصل قبل داریم، اما کتمان نمی‌کنم که فولاد در فصل قبل با انگیزه‌تر بود، سعی کردیم برای کسب ۳ امتیاز بازی فردا این روحیه را در بازیکنان تقویت کنیم؛ بازی سختی خواهد بود و بازیکنان از هر نظر باید آماده باشند.

وی در رابطه با تیم‌های پرطرفدار که خطر سقوط را احساس می‌کنند، گفت: فوتبال برای یک سری تیم‌ها نماد زندگی است و در بعضی شهرها رابطه‌ای احساسی‌بین مردم و اعضای تیم وجود دارد و این اهمیت این جاذبه بزرگ اجتماعی را نشان می‌دهد؛ جمله کلی می‌گویم، امیدوارم حمایتی بسیار قوی‌تر پشت مجموعه ذوب‌آهن باشد.

ربیعی ادامه داد: از تمام هواداران بابت نتایج نیم فصل دوم عذرخواهی می‌کنم، هر چند دست من بسیار خالی بود و اتفاقات نادری در این فصل رخ داد و ۵ بازیکن اصلی را در نیم‌فصل از دست دادیم.

سرمربی ذوب‌آهن گفت: در بعضی از مسابقات حق ما شکست نبود، امیدوارم برای مردم عزیز اصفهان و باشگاه اصیل ذوب‌آهن اتفاقات خوبی رخ دهد و برای همه احترام قائل هستم.

وی در پایان گفت: داوری در نتایج نیم‌فصل دوم ما تاثیرگذار بود، نمی‌توانم بگویم تعیین کننده نبود اما به هر حال اجتناب ناپذیر است؛ برای بازی فردا محروم نداریم، ۲ بازیکن مصدوم هستند که باید ببینیم کدام بازیکنان به این بازی خواهند رسید.

منبع: پرسون

680184