حجازی:

پدر استقلال خوزستان را برابر پرسپولیس درآوردند

آتیلا حجازی گفت: دقیقا تیم ما این را خواسته بود که بیژن حیدری داور بازی ما نباشد.
تصویر پدر استقلال خوزستان را برابر پرسپولیس درآوردند

به گزارش سایت خبری پرسون، آتیلا حجازی، سرپرست تیم فوتبال استقلال، پس از توقف این تیم برابر نساجی به خبرنگاران گفت: «چه لزومی دارد عضو کمیته داوران روز بازی ما این هجمه را علیه تیم ما ایجاد کند؟ دلیلش را واقعا نمی‌فهمم که آقای خسروی روز بازی ما این صحبت‌ها را بکند؟»

حجازی درباره اینکه استقلال درخواست داشته حیدری داور بازی این تیم نباشد، گفت: «دقیقا تیم ما این را خواسته بود. خدمت آقای تاج هم که بودم گفتم سه هفته آخر باید عدالت رعایت شود. بازی حریف را ببینید اخراج دقیقه ۵۲ بازیکن استقلال خوزستان را ببینید خنده دار است بازیکن لیز خورده به او کارت می‌دهند پدر تیم را درآوردی دیگر. پنالتی اول پرسپولیس را ببینید چه طور گرفته‌اند بعد پنالتی ما را نگرفتند.»

حجازی درباره عمدی بودن اشتباهات گفت: «صد درصد. اگر فسادی در فوتبال است باید ریشه آن زده شود. زدن شاخ و برگ که فایده ای ندارد. اگر حس می کنید فساد در فوتبال است ریشه اش را بزنید تعارف نداریم که. من نمی‌فهمم صحبت‌های عضو کمیته داوران در روز بازی چه لزومی دارد؟ سرمربی ما دو سال پیش یک حرفی زده است روز بازی ما هجمه ای علیه تیم ما ایجاد کردند که داوران علیه تیم ما شوند.»

حجازی درباره اینکه استقلال هم موقعیت ایجاد نکرد گفت: «حرف تان را قبول دارم ولی در یک بازی حساس که نساجی برای نیفتادن می جنگد، تک موقعیت تاثیرگذار است. نگاه کنید رضاوند هم گفت شارژی که شد روی او را نمی‌فهمم داور از دو قدمی چرا نگرفت. از آن طرف اخراج استقلال خوزستان را مستحق کارت قرمز دانستند و اخراجش کردند آن هم در تهران.»

منبع: خبرورزشی

679753

نظرات شما ( 3 نظر )

سرخ |
یکشنبه 6 خرداد 140322:09
از پسر ناصر خان بعیده ملعبه بشه
حسن |
یکشنبه 6 خرداد 140321:05
پسرناصرخان لطفا بخاطر پست و مقام شأن پدرت رو پایین نیار خودتوخوب می‌دونی جواد نکونام از لحاظ فنی چیزی بارش نیست وازاول فصل به کمک مهدی دادبزن با هوچیگری واتهام بدیگران روزش شب شده بهترین نظرات راجب تیمت رو پیشکسوتان آبی اظهار کردن
سیدمحمدعلی نجفی |
شنبه 5 خرداد 140308:13
از پسر مرحوم ناصر حجازی بعید بود که هم تراز افرادی چون نکونام که سابقه اش در تیم های دیگه(فولاد...) مشخص است، بشود و از همان ادبیات استفاده کند هرچند که اگر بی طرفانه داوری ها بررسی کند و ذره ای از شهامت پدر مرحومش را داشته باشد سکوت اختیار می کند واز این کادر خارج می شود تا بیشتر از این به شان پدر مرحومش توهین نکند