ستاره پرسپولیس به ترکیب اصلی برمی‌گردد

به نظر می‌رسد شماره ۷ باتجربه سرخ‌ها در بازی سه شنبه شب مقابل استقلال خوزستان به میدان خواهد رفت.
تصویر ستاره پرسپولیس به ترکیب اصلی برمی‌گردد

به گزارش سایت خبری پرسون، سروش رفیعی با اخراج مقابل نساجی قائمشهر، دیدار با هوادار را از دست داد اما به نظر می‌رسد در دیدار مقابل استقلال خوزستانبه ترکیب اصلی بازگردد.

در بازی با هوادار، اوسمار ویرا از سینا اسدبیگی به جای سروش در کنار ریگی استفاده کرد در حالی که طی هفته های گذشته به نظر می رسید هر گاه رفیعی در مدان نباشد یا در نیمه دوم از زمین بیرون برود محمد خدابنده لو جای او را خواهد گرفت.

با این حال چند نمایش جذاب و موثر از اسدبیگی باعث شد او نیز از هافبک دفاعی صرف فاصله بگیرد و در نقش پاسور و حتی گلساز بازیکنی در ورژن خدابنده‌لو و سروش باشد تا رقابت برای این پست نزدیکتر و شدیدتر دنبال شود.

با این اوصاف از آنجایی که رفیعی تجربه بسیار بالایی دارد و در هفته‌های پایانی فصل گذشته نیز درخشیده بود به احتمال زیاد به ترکیب اصلی تیمش باز خواهد گشت و شانس بازی کردن اسدبیگی و خدابنده‌لو در ارنج ابتدایی نزدیک به صفر است.
سروش در بازی رفت با استقلال خوزستان در اهواز بازی را از روی نیمکت شروع کرد و میلاد سرلک در کنار مسعود ریگی بازی کرد اما به نظر می‌رسد مثل بیشتر بازی‌های نیم فصل دوم مهره مورد اعتماد اوسمار در مرکز زمین خواهد بود.

منبع: ورزش سه

669333