خدا می داند داور چطور این صحنه را به نفع استقلال گرفت

متأسفانه مشکلات داوری در لیگ ایران زیاد شده و هر لحظه امکان دارد در یک بازی حق تیمی پایمال شود.
تصویر خدا می داند داور چطور این صحنه را به نفع استقلال گرفت

به گزارش سایت خبری پرسون، بهادر عبدی درباره دیدار آینده سرخپوشان مقابل استقلال خوزستان در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: یکی از حساس‌ترین بازی‌های پرسپولیس در ۳ دیدار آینده مقابل همین استقلال خوزستان است چرا که آن‌ها برای رهایی از قعر جدول و سقوط با تمام قوا مقابل سرخ‌پوشان صف آرایی خواهند کرد.

وی ادامه داد: دیدار رفت ۲ تیم در اهواز با تساوی ۲ بر ۲ همراه شد و باید این نکته را در نظر بگیریم که استقلال خوزستان در آن زمان به طور کامل تقویت نشده بود. اکنون که به پایان لیگ نزدیک شده‌ایم شرایط خوبی در جدول ندارند، اما با توجه به بازیکنان خوبی که در اختیار دارند برای کسب حداقل یک امتیاز وارد میدان خواهند شد. باید استرس را از بازیکنان دور کرد و از میزبانی این مسابقه نهایت استفاده را برد. از همه هواداران دعوت می‌کنم تا در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کنند و تیمشان را حمایت کنند.

*متأسفانه مشکلات داوری در لیگ ایران زیاد شده

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با عملکرد سرخپوشان مقابل هوادار در هفته بیست‌وششم، تصریح کرد: بازیکنان پرسپولیس در دیدار مقابل هوادار کار تیمی خوبی انجام دادند و موقعیت‌های خوبی را روی دروازه هوادار به وجود آوردند. در سوی مقابل هم هوادار موقعیت‌های خوبی ایجاد کرد و خداراشکر روی درخشش بیرانوند خطر روی دروازه سرخ‌پوشان دفع شد. در فوتبال ایران تیم‌ها محتاطانه بازی می‌کنند و این در اواخر لیگ طبیعی است، اما در فوتبال اروپا تیم‌ها احتیاط‌ را کنار گذاشته و رو به بازی هجومی می‌آورند. در بازی مقابل استقلال خوزستان قطعاً یکی دو موقعیت ۱۰۰ درصد در همان ابتدای مسابقه برای سرخ‌پوشان ایجاد خواهد شد که اگر از آن استفاده کنند در ادامه پیروز میدان خواهد شد.

عبدی با بیان اینکه امیدوارم اتفاقات بیرون از زمین مانع موفقیت پرسپولیس نشود، عنوان کرد: متأسفانه مشکلات داوری در لیگ ایران زیاد شده و هر لحظه امکان دارد در یک بازی حق تیمی پایمال شود. ما به دنبال بهانه نیستیم و حداقل از زمانی که برانکو هدایت پرسپولیس را بر عهده گرفته بود این بهانه‌ها از تیم دور شد و باشگاه همواره با اختلاف زیاد متکی به تلاش خودش بوده و به نوعی غر زدن را کنار گذاشته است. صحنه‌ای که استقلال روی یک کرنر به گل رسید، خدا می‌داند داور چگونه آن توپ را کرنر گرفت با اینکه همه دیدند توپ به بازیکن فولاد نخورد. امیدوارم در ۳ بازی آینده مشکلات داوری را شاهد نباشیم.

*به خاطر مقام درباره چیزهایی که به آن باور ندارم اظهار نظر نمی‌کنم

وی در ارتباط با برخی حواشی موجود بابت مصاحبه‌های تیم رقیب علیه پرسپولیس، متذکر شد: همه استقلالی‌ها دوستان من هستند و برای آن‌ها احترام خاصی قائل هستم، اما امیدوارم حداقل در این مقطع از لیگ این نوع حرف‌ها را کنار بگذارند و حواشی را از لیگ دور کنند. خداراشکر به جایی نرسیدم که به خاطر یک شغل و یا یک پست درباره چیزهایی که به آن باور ندارم اظهار نظر کنم و چشم‌ها را به خود خیره کنم. باید حرفه‌ای عمل کرد همانند بسیاری از بزرگان فوتبال چه قرمز و چه آبی که همواره حرفه‌ای عمل کرده‌اند و با سکوتشان احترام می‌خرند.

مربی آکادمی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان با بیان اینکه تیم خوبی را با مدیریت محسن خلیلی شکل داده‌ایم، اظهار کرد: آکادمی سرخپوشان شرایط بسیار خوبی دارد و زیر نظر محسن خلیلی بازیکنان را تقویت می‌کنیم. خدا را شکر زمین تمرینی خوبی داریم. در بسیاری از باشگاه‌ها زمین تمرینی برای آکادمی به هیچ عنوان کیفیت خوبی ندارد، اما با تدابیر رضا درویش و محسن خلیلی شرایط را برای آکادمی مهیا کردیم. تجهیزات و امکانات خوبی در آکادمی مهیا شده کار برای تقویت بازیکنان، علمی پیش می‌رود به طوری که ما در هر مرحله بازیکنان را زیر نظر داریم و تمرینات موثری برای آن‌ها در نظر می‌گیریم. از این بین می‌توان به میلاد سورگی، علی بابایی و رفیعی که در ترکیب پرسپولیس قرار می‌گیرند و عملکرد خوبی را از خود نشان داده‌اند، اشاره کرد.

*به قهرمانی پرسپولیس خوشبین هستم

بهادر عبدی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم هواداران در ادامه پرسپولیس را برای ۳ بازی حساس در آینده حمایت کنند و تا حد امکان حواشی را از تیم دور کنند. ۱۰ سال است که پرسپولیس با نابرابری‌ها می‌جنگد و هواداران یار دوازدهم تیم هستند. امیدوارم هواداران خوشبین باشند و توجهی به حواشی تیم‌های دیگر نداشته باشند و اصول خود را برای حمایت از تیم به کار بگیرند. به قهرمانی خوشبین هستم و دوست دارم قهرمانی را در ورزشگاه آزادی کنار هواداران جشن بگیریم

منبع: خبرورزشی

669167

نظرات شما ( 3 نظر )

آریا |
یکشنبه 30 اردیبهشت 140315:38
اگر جداقل یه اشاره ای هم به سود پرسپولیس از داوری میکردی بد نبود،،، گلهای آفساید و غیره
بابک |
یکشنبه 30 اردیبهشت 140311:35
یه کم رسانه ها رو دنبال کن بعد حرف بزن خود بازیکن اعتزاف کرده که توپ به پاش خورده ویسی هم اعلام کرد میثاقی لنگی هم تو برنامه اش تایید کردبا صحنه آهسته که برخورد کرده و تغییر جهت توپ رو نشون داد تو به جای زر زر کردن در مورد تیم رقیب به فکر تیم خودتون باش
معین💙💙💙💙 |
یکشنبه 30 اردیبهشت 140308:31
توهم کارشناس شدی.برای کرنر استقلال نظرمیدی.چرا ازصحنه های لنگ حرف نمیزنی.گند این 5سال فساد فوتبالی لنگ درآمده. زیاد جوگیر نشو