زمینه انتشار محتواهای گردشگری در ایرلاین‌ها بررسی شد

دفتر توسعه گردشگری خارجی در نشست هم‌اندیشی با مدیران روابط‌عمومی هواپیمایی‌های مطرح، زمینه‌های همکاری در نشر محتواهای گردشگری در ایرلاین‌ها را با هدف توسعه گرشگری مورد بررسی قرارداد.
تصویر زمینه انتشار محتواهای گردشگری در ایرلاین‌ها بررسی شد

به گزارش سایت خبری پرسون به نقل از مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مسلم شجاعی مدیرکل دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی و رئیس نشست هم‌اندیشی با مدیران روابط‌عمومی هواپیمایی کشور، هدف از برگزاری این جلسه را ایجاد تعامل با ایرلاین‌های مطرح در راستای انتشار محتواهای تولید شده جهت معرفی ظرفیت‌های گردشگری کشورمان به مسافران و گردشگران خارجی عنوان کرد.

وی با تشریح فرصت‌های همکاری در راستای اطلاع‌رسانی ایران، به پخش محتواهای ویدئویی در زمان پرواز، اینفلوئنسر مارکتینگ و نیز road show به معنای برپایی نشست‌ها و رویدادهای معرفی ظرفیت‌های گردشگری با همکاری ایرلاین‌ها اشاره کرد.

شجاعی یکی از دستاوردهای مهم دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی را تولید محتوا در مضامین مختلف از جمله توانمندی‌های گردشگری سلامت، ورزشی، فرهنگی، خوراک و غیره عنوان کرد و ایجاد پل‌های ارتباطی با بخش‌های مرتبط با گردشگران را در راستای انتشار محتواهای مذکور و انتقال به مخاطبان اصلی از اولیت‌های اجرایی خواند.

همچنین در این نشست با نمایش نمونه‌های پخش محتوا در ایرلاین‌های خارجی و موفقیت در معرفی مقاصد گردشگری دنیا، نتیجه تعامل و همکارهای‌های پیش رو با ایرلاین‌های داخلی، با دستاوردهای گسترده‌ای پیش‌بینی شد.

در این نشست هر یک از مدیران و نمایندگان روابط‌عمومی ایرلاین‌های کشور با مطرح کردن ظرفیت‌های تبلیغاتی و ارتباط با مشتریان خود نسبت به انتشار محتواهای معرفی ظرفیت‌های گردشگری ایران اعلام آمادگی کردند.

ایرلاین‌هایی که پرواز از یا به کشورهای خارجی داشته‌اند، نیز در این نشست شرکت کردند.

منبع: مهر

668632

سازمان آگهی های پرسون