فال روزانه چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت 1403

مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید.
تصویر فال روزانه چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت 1403

به گزارش سایت خبری پرسون، برای مطلع شدن از وقایع جالب و جذاب پیش روی خود با همراه شوید.

فال روزانه واقعی شخصی متولدین ۱۲ اردیبهشت:

فال روز تولد: آدمی پرماجرا! تو که عاشق کشف و شهرو آدمای جدیدی، امسال حسابی بهت خوش میگذره. سفرهای هیجان‌انگیز و آشنایی با آدمای خاص منتظرته. در مورد سلامتی‌ات هم خیالت راحت، مریضی و ناخوشی امسال سراغت نمیاد. فقط حواست به پرخوری و تنبلی باشه که یه وقت چاقی نشی و کم‌تحرکی اذیتت نکنه. پول و پله مثل بارون میاد تو زندگیت! تو یه مدیر ذاتی هستی! از بچگی عاشق رهبری بودی و توی هر کاری سرتر از بقیه‌ای. امسال هم این خصوصیتت بیشتر از همیشه توی چشمت میاد و شاید یه فرصت طلایی برای رسیدن به یه جایگاه مدیریتی پیدا کنی. خبر خوب برای مجردا! زمستون امسال عشق واقعی به زندگیت پا میذاره. این دفعه یه فرشته واقعی از آسمون نازل میشه، نه یه آدم پر از ایراد و نقصه مثل قبلیا! بهترین ماه‌های سال: آبان، اسفند و خرداد پر از اتفاقات مهم و هیجان‌انگیز برای تو خواهند بود. ️

♈ فال روزانه متولدین فروردین

امروز یه روز پر از “شروع های تازه” واسه توئه! مثل اینکه داری یه فصل جدید و پرماجرا رو توی زندگیت شروع می‌کنی. موفقیت‌هایی که تا حالا به دست آوردی بهت اعتماد به نفسِ بی‌نظیری داده و یه عالمه شور و اشتیاق برای آینده توی دلت روشن کرده. یه سفر هیجان‌انگیز و پرماجرا در انتظارت هست. تو عشق و عاشقی هم حسابی خوش‌شانسی! رابطه‌ات با عشقت داره روز به روز گرم‌تر و صمیمی‌تر میشه و انگار که توی یه رویای قشنگ غرق شدی. به زودی یه اتفاق خیلی خوب توی زندگیت میافته که حالت رو حسابی جا میاره.امروز یه عالمه وقت بذار برای خودت و حسابی به خودت برس. بعدش هم با یه تیپ فوق‌العاده شیک و باحال برو بیرون و همه رو مات و مبهوت کن! یکی از دوستات توی دردسره و خیلی به کمکت احتیاج داره، مثل همیشه حامی و پشتیبانش باش. یادت باشه که دوستی یه جاده دو طرفه است و اونم توی موقعیت‌های سخت کنار تو بوده.

متولد : نوزاد طبیعت

سمبل : قوچ

شعار : من هستم

ستاره حاکم : مارس (مریخ)

عنصر وجود : آتش

شخصیت : کاردینال

فلز وجود : آهن

سنگ خوش یمن : الماس ، یاقوت

رنگ محبوب : قرمز ، صورتی روشن

عدد خوش یمن : ۹

گل محبوب : رز سرخ

روز مبارک : سه شنبه

♉ فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز یه روز پرفراز و نشیب واسه توئه. قراره یه عالمه وقت بذاری برای یه پروژه شخصی که خیلی بهش علاقه داری، ولی شاید آخرش از نتیجه کار راضی نباشی. غصه نخور، دوباره از اول شروع کن و اگه این بار با یه برنامه‌ریزی دقیق‌تر و یه عالمه انگیزه بیشتر تلاش کنی. مطمئن باش که این دفعه نتیجه کار خیلی بهتر میشه. تو مسئول شاد کردن همه آدمای دنیا نیستی، پس اجازه نده که کس دیگه با غصه و ناراحتیش انرژی تو رو بگیره. یه اتفاق بد توی زندگیت به یه فرصت عالی تبدیل میشه. فقط کافیه کمی باهوش باشی و از این فرصت نهایت استفاده رو ببری. تو توی یه رابطه احساسی هستی و یه سری اشتباهات رو توی گذشته انجام دادی. حواست باشه که این اشتباهات رو دوباره تکرار نکنی. اگه چیزی تو دلت هست، رک و پوست‌کنده به طرف مقابلت بگو و منتظر نباش که خودش همه چیز رو حدس بزنه. راستی، یادت نره که یه مقداری از پولی که به دست میاری رو پس‌انداز کنی، حتی اگه شده یه مقدار کم.

متولد : طفل شیرخوار طبیعت

سمبل : گاو نر

شعار : همه چیز مال من است

ستاره حاکم : ونوس (زهره)

عنصر وجود : خاک

شخصیت : ثابت

فلز وجود : مس

سنگ خوش یمن : یاقوت کبود

رنگ محبوب : آبی آسمانی ، صورتی ، بنفش

عدد خوش یمن : ۶

گل محبوب : رز صورتی

روز مبارک : جمعه

♊ فال روزانه متولدین خرداد

امروز یه روز خیلی پرفشار و پراسترس واسه توئه. انگار که یه عالمه وزنه سنگین رو شونه‌هات داری و نفس کشیدن برات سخت شده. این استرس باعث میشه که نتونى با بقیه به خوبی ارتباط برقرار کنی و حتی ممکنه حوصله حرف زدن با بهترین دوستت یا یکی از اعضای خانواده‌ات رو هم نداشته باشی. غصه نخور، این یه وضعیت موقته و به زودی همه چیز درست میشه. یه چیز مهم دیگه هم هست. تو توی یه مشکل مالی گیر کردی و باید یه تصمیم مهم بگیری. یادت باشه که اختلافات خانوادگی رو بذاری کنار، اینجوری می‌تونی بهترین تصمیم رو بگیری. راستی، یه پیشنهاد وسوسه‌انگیز بهت میشه، اما قبل از اینکه قبولش کنی، یه کم فکر کن، با عقل و منطق تصمیم بگیر و بدون عجله و شتاب‌زدگی عمل نکن. در مورد یه رابطه عاطفی هم یه کم بیشتر دقت کن. حواست باشه که انرژی و تلاشت رو فقط صرف چیزای مهم و اساسی بکنی، نه چیزای الکی و بی‌ارزش.

متولد : کودک طبیعت

سمبل : دوقلوها

شعار : من فکر میکنم

ستاره حاکم : مرکوری (عطارد)

عنصر وجود : هوا

شخصیت : راوی

فلز وجود : جیوه

سنگ خوش یمن : زمرد کبود

رنگ محبوب : زرد ، سبز ، آبی

عدد خوش یمن : ۵

گل محبوب : کاملیا

روز مبارک : چهارشنبه

♋ فال روزانه متولدین تیر

امروز همه دور و برت دارن سر چیزای الکی و بی‌خود با هم بحث و دعوا می‌کنن. انگار که دنیا به آخر رسیده و همه از کاه کوه می‌سازن. تو که همیشه می‌تونی تو هر بحثی از خودت دفاع کنی، اما امروز حوصله هیچ کس رو نداری و فکر می‌کنی که حق با هیچ کدومشون نیست. پس بهتره خودتو از این بحث‌ها دور نگه داری و اعصابت رو خورد نکنی. راستی، یه کم هم عصبی و بی‌حوصله هستی، اما غصه نخور، این حال و هوا تا چند روز دیگه درست میشه. یه چیز دیگه هم هست. تو با شریک زندگیت یه مشکلی داری و حسابی ازش دلخوری. بهتره یه کم ازش فاصله بگیری و به هر دوتون فرصت بدی که به اشتباهاتتون فکر کنید. مطمئن باش که اینجوری زودتر آشتی می‌کنید و زندگیتون به روال عادی برمی‌گرده. اما یه خبر خوب هم واسه تو دارم! احساساتی که الان داری، می‌تونه نشونه یه تغییر بزرگ و مثبت توی زندگیت تو یه آینده نزدیک باشه. پس ناامید نشو و به خدا ایمان داشته باش.

متولد : تازه بالغ طبیعت

سمبل : خرچنگ

شعار : من احساس میکنم

ستاره حاکم : ماه

عنصر وجود : آب

شخصیت : کاردینال

فلز وجود : نقره

سنگ خوش یمن : مروارید

رنگ محبوب : سایه ای از رنگهای خاکستری و آبی و سبز

عدد خوش یمن : ۲

گل محبوب : بنفشه ، لی لی

روز مبارک : دوشنبه

♌ فال روزانه متولدین مرداد

امروز یه راز خیلی مهم توی زندگیت فاش میشه، یا راز خودت یا یکی از نزدیک‌ترین‌هات. این موضوع خیلی شوکه‌کننده‌ست، اما در کل می‌تونه به نفعت باشه. چون از این به بعد دیگه رازی وجود نداره و می‌تونی با خیال راحت و آسوده به کارهات برسی. فاش شدن این راز بهت درس‌های زیادی هم میده و یادت می‌‌ده که تو یه موقعیت مشابه چطور باید رفتار کنی. اگه حالت خوب نیست، می‌تونی خاطرات روزانه‌تو بنویسی یا با یکی از دوستات در مورد مشکلاتی که داری حرف بزنی. اینجوری حالت خیلی بهتر میشه. راستی، یه خبر خوب هم واسه تو دارم! وام یا پولی که دنبالش هستی بالاخره به دستت میرسه، اونم تو آخرین لحظه. یه مشکل دیگه هم تو زندگیت داری. انگار که یه سوتفاهم ساده تبدیل به یه مسئله خیلی بزرگ شده و هر چی بیشتر می‌گذره، اوضاع هم بدتر میشه. بهتره که یه کم از این موضوع فاصله بگیری و با یه دید بازتر بهش نگاه کنی. اینجوری می‌تونی راحت‌تر مشکلت رو حل کنی.

متولد : جوان طبیعت

سمبل : شیر

شعار : من اراده میکنم

ستاره حاکم : خورشید

عنصر وجود : آتش

شخصیت : ثابت

فلز وجود : طل

سنگ خوش یمن : یاقوت زرد

رنگ محبوب : رنگهای غروب خورشید

عدد خوش یمن : ۱

گل محبوب : آفتابگردان

روز مبارک : یکشنبه

♍ فال روزانه متولدین شهریور

امروز حسابی دلت میخواد که تنها باشی و یه روز آروم رو تو خونه برای خودت بگذرونی. اما یادت باشه که این تنهایی و گوشه‌نشینی زیاد هم خوب نیست و ممکنه باعث بشه که از کار و زندگیت عقب بمونی. مواظب باش که یه وقت افسرده و ناامید نشی. بهتره یه کم از خونه بری بیرون، با دوستات یا خونوادت وقت بگذرونی و از زندگی لذت ببری. راستی، امروز ممکنه چند تا اتفاق غیرمنتظره هم بیفته. مثلاً شاید یهو یادت بیاد که یه کاری رو باید انجام بدی و مجبور شی برنامه‌هاتو عوض کنی. یا شاید یه مهمون ناخونده بیاد خونتون و حسابی برنامه‌هاتو بهم بریزه. راستی، یه خبر خوب هم واسه تو دارم! فردا یه ملاقات خیلی جالب داری که کلی ذوق و شوق بهت میده. خونواده همیشه توی زندگی ما یه جایگاه ویژه دارن و حامی ما هستن. پس قدرشون رو بدون و ازشون کمک و مشورت بخواه. انگار که بین تو و یه نفر یه فاصله‌ای افتاده و این موضوع باعث ناراحتیت شده. بهتره که تو زودتر پیش‌قدم شی و سعی کنی این فاصله رو از بین ببری.

متولد : بالغ طبیعت

سمبل : فرشته

شعار : من تجزیه و تحلیل میکنم

ستاره حاکم : ولکان و مرکوری

عنصر وجود : خاک

شخصیت : راوی

فلز وجود : پلاتین

سنگ خوش یمن : عقیق سبز

رنگ محبوب : سایه ای از خاکستری ، سبز ، نقره ای

عدد خوش یمن : ۵

گل محبوب : Forgetmenot

روز مبارک : چهارشنبه

♎ فال روزانه متولدین مهر

امروز یه روز پر از اتفاقات خوب و خبرهای خوش واسه توئه! تو تمام روابط زندگیت یه عالمه تغییر مثبت می‌بینی. اگه یه شراکت تجاری داری، یه توافق جدید بین تو و طرف مقابلت انجام میشه که کلی سود و منفعت واسه هر دوتون داره. اگه تو یه رابطه عاطفی هستی، همه چیز خیلی خوب پیش میره و ممکنه حتی تصمیم بگیری که رابطه‌تون رو جدی‌تر کنید و به یه مرحله جدید ببرید. حتی اگه امروز یه رابطه جدید شروع کنی، مطمئن باش که خیلی خوب پیش میره و کلی خوشبختی و اتفاقات قشنگ واسه تو به ارمغان میاره. راستی، یه چیز دیگه هم هست. یکی از دوستات یه عالمه سختی کشیده و یه مشکل خیلی بزرگ رو از سر گذرونده. سعی کن امروز به دیدنش بری یا حداقل باهاش تماس بگیری و یه کم باهاش حرف بزنی. بهش یادآوری کن که تنها نیست و تو همیشه کنارش هستی. فقط یه چیز دیگه مونده. یه مشکلی داری که اصلاً نباید نگرانش باشی. این مشکل خیلی ساده‌ست و به راحتی می‌تونی حلش کنی. فقط کافیه یه کم با عقل و منطق فکر کنی و از بقیه کمک و مشورت بخوای.

متولد : با آرمان ازدواج

سمبل : ترازو

شعار : من تعادل برقرار میکنم

ستاره حاکم : ونوس (زهره)

عنصر وجود : هو

شخصیت : کاردینال

فلز وجود : مس درخشان

سنگ خوش یمن : الماس ، اوپال

رنگ محبوب : بژ ، قهوه ای

عدد خوش یمن : ۶

گل محبوب : رز سفید

روز مبارک : جمعه

♏ فال روزانه متولدین آبان

امروز حس می‌کنی که توی یه دام گیر افتادی و هیچ راه فراری نداری. انگار که دست و پات بسته‌ست و نمی‌تونی کاری بکنی. تو این شرایط، یادت باشه که نباید به گذشته فکر کنی و فقط باید بر اساس شرایط حال تصمیم بگیری. راستی، حواست باشه که احساسات هم می‌تونن گولت بزنن و تو رو از راه به در کنن. پس سعی کن همیشه واقع‌بین باشی و با عقل و منطق تصمیم بگیری. یه بار دیگه به انگیزه‌ها و شرایط زندگیت فکر کن و ببین که چی باعث شده توی این وضعیت گیر کنی. شاید وقتشه که انرژی و تلاشت رو یه جای دیگه بذاری تا یه نتیجه بهتر بگیری. یه آدم توی زندگیت هست که یه کاری کرده که اصلاً ازش خوشت نیومده. اما قبل از اینکه قضاوتش کنی، سعی کن شرایطشو درک کنی. یادمون باشه که هر کسی ممکنه تو یه موقعیتی قرار بگیره که دست به کارای عجیب یا اشتباهی بزنه. حتی خود ما هم ممکنه این کارو بکنیم. پس به جای اینکه این آدم رو قضاوت کنی، سعی کن بهش کمک کنی.

متولد : با آرمان …

سمبل : عقرب

شعار : من آرزو میکنم

ستاره حاکم : پلوتو

عنصر وجود : آب

شخصیت : ثابت

فلز وجود : آهن

سنگ خوش یمن : سیلیس

رنگ محبوب : قرمز تیره

عدد خوش یمن : ۹

گل محبوب : ارکیده ، رازقی

روز مبارک : سه شنبه

♐ فال روزانه متولدین آذر

امروز رازی که می‌خواستی فقط بین خودت و چند تا از دوستای صمیمت بمونه، به طور کامل فاش میشه و یه عالمه آدم ازش باخبر میشن. این موضوع خیلی شوکه‌کننده‌ست و باعث میشه که حسابی گیج و سردرگم بشی و فکر کنی که بهت خیانت شده. اما یادت باشه که نباید کسی رو به خاطر این اتفاق سرزنش کنی. این یه درس واسه توئه که بفهمی هیچ رازی تا ابد مخفی نمی‌مونه. از یه طرف دیگه، امروز می‌تونه یه روز خیلی خوب هم واسه تو باشه. اگه یه چیزی تو دلت داری که می‌خوای به یه نفر بگی، امروز بهترین فرصته که حرفتو بزنی. مخصوصاً اگه این حرفا مربوط به آدمی باشه که دوسش داری. فقط یه کم شجاعت به خرج بده و از احساساتت نترس. با خودت و با بقیه صادق باش. یه چیز دیگه هم هست. شاید وقتش رسیده که به یه رابطه دوستانه قدیمی یه فرصت دوباره بدی. یادمون باشه که همه ما با گذشت زمان تغییر می‌کنیم و شاید این رابطه هم بتونه دوباره مثل قبل خوب و قشنگ بشه.

متولد : با آرمان کسب اطلاعات

سمبل : اسب با سیمای انسان

شعار : من میبینم

ستاره حاکم : ژوپیتر (مشتری)

عنصر وجود : آتش

شخصیت : راوی

فلز وجود : قلع

سنگ خوش یمن : فیروزه

رنگ محبوب : ارغوانی

عدد خوش یمن : ۳

گل محبوب : میخک

روز مبارک : پنج شنبه

♑ فال روزانه متولدین دی

امروز سر از پا نمی‌شناسی و دلت میخواد که مدام در حال فعالیت و جنب و جوش باشی. اما یادت باشه که این همه فعالیت و کار زیاد می‌تونه تو درازمدت خستگیت کنه و از پا درت بیاره. پس یه کم به خودت استراحت بده و یه نفس عمیق بکش!! برای کارهات یه برنامه دقیق بچین و طبق اون پیش برو. اینجوری دیگه استرس بهت غلبه نمی‌کنه و می‌تونی راحت‌تر به کارهات برسی. مطمئن باش که با یه کم تلاش و پشتکار می‌تونی به همه آرزوهات برسی. این روزها یه کم از خودت و شریک زندگیت دور شدی و به خودت و علایقت بیشتر توجه می‌کنی. شاید وقتش رسیده که یه کم بیشتر با هم وقت بگذرونید و با هم حرف بزنید. اینجوری رابطه دوستی و عاطفی‌تون قوی‌تر میشه و هر دوتون خوشحال‌تر میشید. این روزها خیلی سرت به اخبار و حاشیه‌ها گرم شده و از هدف اصلی‌ات دور شدی. یه کم با خودت خلوت کن و به کارایی که باید انجام بدی فکر کن. مطمئن باش که می‌تونی به همه آرزوهات برسی، فقط کافیه که یه کم تلاش کنی.

متولد : با آرمان تجربه کردن

سمبل : بز

شعار : من به کار میگیرم

ستاره حاکم : ساترن (زحل)

عنصر وجود : خاک

شخصیت : کاردینال

فلز وجود : سرب

سنگ خوش یمن : عقیق رنگارنگ

رنگ محبوب : سیاه ، قهوه ای

عدد خوش یمن : ۸

گل محبوب : ماگنولی

روز مبارک : شنبه

♒ فال روزانه متولدین بهمن

امروز حس می‌کنی که توی زندگیت جایگاه واقعی‌تو پیدا نکردی و مثل یه عروسک خیمه‌شب‌بازی، مدام از این طرف به اون طرف میری. اما غصه نخور، چون این وضعیت موقتیه و به زودی همه چیز درست میشه و طبق برنامه‌ت پیش می‌ره. اگه از رشته تحصیلی یا شغلت راضی نیستی، همین الان یه تصمیم جدید بگیر و مسیر زندگیتو عوض کن. اگه هم آدم‌هایی توی زندگیت هستن که اذیتت می‌کنن، ازشون دوری کن و با آدم‌های جدیدی معاشرت کن. فقط یادت باشه که مشکلات زندگیتو گردن بقیه ننداز. هر کسی مسئول کارهای خودشه و باید خودش برای خوشبختیش تلاش کنه. شاید تو یه مدت اخیر یه سری تصمیمات مالی اشتباه گرفتی، اما نگران نباش. راهی که الان داری میری درسته و به زودی به موفقیت میرسی. فقط کافیه که صبور باشی و تلاش کنی. راستی، یه پیشنهاد هم واسه تو دارم. سعی کن تو این مدت بیشتر با بقیه همکاری کنی. اینجوری می‌تونی خیلی راحت‌تر به اهدافت برسی.

متولد : با آرمان ایده آلیستی

سمبل : مرد و دلو

شعار : من میدانم

ستاره حاکم : اورانوس

عنصر وجود : هو

شخصیت : ثابت

فلز وجود : اورانیوم

سنگ خوش یمن : یاقوت کبود

رنگ محبوب : آبی آسمانی

عدد خوش یمن : ۴

گل محبوب : نرگس

روز مبارک : شنبه

♓ فال روزانه متولدین اسفند

امروز حس می‌کنی که تمرکز و آرامش لازم رو برای انجام کارهات نداری. اما نگران نباش، چون این فقط یه حس گذراست. به زودی روزهای شلوغی در پیش داری و باید خودت رو برایشون آماده کنی. مطمئن باش که مهارت، توانایی و اطلاعات کافی رو داری، فقط باید ازشون تو مسیر درست استفاده کنی تا به نتیجه دلخواهت برسی. تنها چیزی که کم داری یه ذره شجاعت و ایمان به خودته. یادj باشه که اگه تا حالا تو راهی که شروع کردی موفق نشدی، فقط خودت مقصری نه بقیه. پس به جای اینکه بقیه رو سرزنش کنی، به خودت و نقاط ضعفت نگاه کن و سعی کن اونا رو برطرف کنی. تو رابطه‌ات با یکی از دوستات یه مشکل داری و اون مدام تو رو ناراحت می‌کنه. بهترین کار اینه که شیوه رفتارت رو باهاش عوض کنی. نه زیادی بهش نزدیک شو و نه زیادی ازش دور شو. فقط یه رابطه عادی رو باهاش حفظ کن و سعی نکن زیاد بهش فکر کنی. تو کارهای مهم‌تری داری که باید بهشون برسی.

متولد : با آرمان تفویض

سمبل : ماهی

شعار : من باور دارم

ستاره حاکم : نپتون

عنصر وجود : آب

شخصیت : راوی

فلز وجود : تشعشعی از فلزات مصنوعی

سنگ خوش یمن : زمرد

رنگ محبوب : سایه آبی و سبز دریایی

عدد خوش یمن : ۷

گل محبوب : لی لی ، بنفشه

روز مبارک : پنجشنبه

منبع: تصویر زندگی

657540