مقام یمنی:

وعده صادق، روحیه ملت و مقاومت فلسطین را برای مقابله بیشتر با اسرائیل افزایش داد

«حزام محمد الاسد» عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن تصریح کرد: این عملیات هم بخشی از قدرت محور جهاد و مقاومت در حمایت از ملت فلسطین را به رخ دشمنان کشید و هم این قدرت را افزایش داد.
تصویر وعده صادق، روحیه ملت و مقاومت فلسطین را برای مقابله بیشتر با اسرائیل افزایش داد

به گزارش سایت خبری پرسون، «حزام الاسد» امروز چهارشنبه افزود: این عملیات یک دستاورد و موفقیت راهبردی بزرگ و نقطه عطفی در تاریخ مبارزه با رژیم صهیونیستی بود که همواره در سایه پشتیبانی های نظامی و سیاسی آمریکا و کشورهای غربی، خود را قدرت برتر در منطقه می دانست.

وی اضافه کرد: رسیدن شمار زیادی از موشک ها و پهپادهای ایرانی به عمق سرزمین های اشغالی و هدف قرار گرفتن پایگاه هایی که مبدا حمله به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران بود و عبور این موشک ها از سامانه های پدافندی پیشرفته آمریکا، انگلیس، فرانسه و رژیم صهیونیستی، یک پیروزی راهبردی درخشان بود.

عملیات ایران معادله بازدارندگی در منطقه ایجاد کرد

حزام الاسد گفت: این عملیات یک معادله بازدارندگی و رعب جدید را در منطقه رقم زد و برغم مشارکت قدرت های به اصطلاح بزرگ در کنار رژیم صهونیستی برای مقابله با موج ترسناک موشک ها و پهپادهای ایران، پیمایش 1100 کیلومتری و رسیدن آن ها به اهداف خود در سرزمین های اشغالی، شکست بزرگی برای آمریکا، انگلیس، فرانسه و رژیم صهیونیستی بود و میزان آسیب پذیری آن بدون حمایت غربی ها را به اثبات رساند.

وی با اشاره به حمایت غربیها از رژیم صهیونیستی و تلاش برای مقابله با عملیات موشکی و پهپادی ایران بیان کرد: پاسخ تنبیهی جمهوری اسلامی ایران، میزان اهمیت رژیم صهیونیستی به عنوان بازو و ابزار جنایت های آمریکا و غرب در منطقه را نشان داد.

بخشی از قدرت محور مقاومت به رخ دشمنان کشیده شد

عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن گفت: این عملیات هم بخشی از قدرت محور جهاد و مقاومت در حمایت از ملت فلسطین را به رخ دشمنان کشید و هم این قدرت را افزایش داد.

حزام الاسد اضافه کرد: برغم حمایت های همیشگی جمهوری اسلامی از مقاومت فلسطین و حضور پر رنگ این پشتیبانی در عملیات طوفان الاقصی، پاسخ تنبیهی ایران، قواعد درگیری جدیدی را با رژیم صهیونیستی بنیان گذاشت.

وی افزود: عملیات وعده صادق، روحیه ملت و مقاومت فلسطین را برای مقابله بیشتر با رژیم صهیونیستی افزایش داد و امید به شکست پذیری و امکان نابودی رژیم صهیونیستی و آزادسازی کامل سرزمین فلسطین را در جان فرزندان امت اسلامی و آزادگان جهان زنده کرد.

حزام الاسد تصریح کرد: تنبیه رژیم صهیونیستی، به کشورهایی منطقه که قربانی جنایت های رژیم صهیونیستی هستند این فرصت را داد که به جبهه حق برای ریشه کنی این غده سرطانی ملحق شوند ولی مشارکت برخی رژیم های منطقه در کمک به رژیم صهیونیستی برای مقابله با موشک های ایرانی، باعث سرخوردگی مردم آن کشورها و خشم دیگر ملت ها شد.

منبع: ایرنا

636324