امکانات تلگرام پرمیوم برای ایرانیان

تلگرام پرمیوم نسخه پولی مسنجر تلگرام است که قابلیت و امکانات ویژه‌ای را مانند مدیریت چت، تبدیل ویس به متن و … را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد و در ازای آن، هزینه‌ای را دریافت می‌کند.
تصویر امکانات تلگرام پرمیوم برای ایرانیان

به گزارش سایت خبری پرسون، تلگرام پرمیوم نسخه پولی مسنجر تلگرام است که قابلیت و امکانات ویژه‌ای را مانند مدیریت چت، تبدیل ویس به متن و … را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد و در ازای آن، هزینه‌ای را دریافت می‌کند.

درباره تلگرام پرمیوم

تلگرام پرمیوم یک امکان ویژه برای شما است که میخواهید به عنوان یک بیزینس یا شخص حقیقی، حرفهای و خاص در این پلتفرم فعالیت کنید و با استفاده از قابلیتهایی که در اختیار شما قرار میگیرد فعالیت خود را در تلگرام بهتر و بهروزتر مدیریت کنید.

تلگرام همواره بیشتر از شرکتهای تبلیغاتی، به کاربران خودش اتکا کرده است. این پیامرسان برای ادامهی سیاستش، مجبور بود از طریق کاربرانش نیز درآمدزایی کند، اما حتی تبلیغات هم جوابگو نبود. در همین راستا، تلگرام سراغ رونمایی سرویس اشتراکی Telegram Premium رفت.

تلگرام پریمیوم چیست؟

Telegram Premium یک اشتراک اختیاری است که ویژگی های انحصاری اضافی را باز می کند و در عین حال از توسعه برنامه پشتیبانی می کند. این بخشی از بودجه پایدار تلگرام است که توسط کاربران ما هدایت می شود و نه تبلیغ کنندگان یا سهامداران این به تلگرام اجازه می دهد مستقل بماند و کاربران خود را در اولویت قرار دهد.

امکانات تلگرام پرمیوم

  • تبدیل پیامهای صوتی به متن در نسخه پریمیوم
  • افزایش حجم آپلود تا 4GB
  • عدم وجود تبلیغ
  • عضویت چنل تا 10هزار نفر
  • آپلود فایل تا 4 گیگابایت
  • مدیریت و پوشه بندی پیشرفته
  • اموجی و آیکون پیشرفته
  • عکس پروفایل متحرک
  • تعیین لیست مخاطب برای بازدید از هر استوری
  • افزایش سرعت دانلود فایلها
  • کاهش قابل توجهی از سطح محدودیتها
  • دریافت نشان کاربر پریمیوم
  • ایموجی و استیکرهای سفارشی سازی شده

قیمت تلگرام پرمیوم در سایت استیگان

درحال حاضر سایتاستیگان به عنوان یکی از سایتهای ارائه دهنده خدمات تلگرام پرمیوم در ایران است که با قیمت خیلی مناسب این خدمات را در اختیار کاربران قرار میدهد.

کافی است که به سایت ostigan.com مراجعه کنید در قسمت پرداخت آنلاین گزینهی فعالسازی تلگرام پرمیوم را انتخاب کنید و سپس باتوجه به هزینهی امکان پذیر برای خود پرداخت انجام دهید.

پلنهای موجود برای تلگرام پرمیوم در حال حاض یک ماهه، سه ماهه و شش ماه است.

باتوجه به بازخورد خوبی که افراد در این زمینه داشتند اکثرا پلن شش ماه را مقرون به صرفه میدانند.

خرید اشتراک پریمیوم تلگرام از استیگان

بهترین روش برای دریافت اشتراک پریمیوم تلگرام، مراجعه به شرکتهای واسطهمعتبر و ایمن مانند استیگان است. در این روش شما بدون هیچ دغدغهای میتوانید از قابلیتهای ویژه تلگرام بهرهمند شوید و نگرانی بابت پرداخت هزینه نداشته باشید.

تعداد کاربران تلگرام پرمیوم

تلگرام یکی از 5 اپلیکیشن برتر دنیا در سال 2022 است که بیش از 700 میلیون کاربر فعال دارد. این رشد کاملاً به دلیل توصیه های شخصی است، زیرا تلگرام هرگز برای تبلیغ برنامه ها پولی پرداخت نکرده است.

با ادامه رشد سریع تلگرام، بسیاری از کاربران تمایل خود را برای حمایت از تیم ما با کمک های مالی ابراز کرده اند. امروز ما Telegram Premium را راه اندازی می کنیم، اشتراکی که به شما امکان می دهد از توسعه بیشتر تلگرام پشتیبانی کنید و به ویژگی های اضافی انحصاری دسترسی پیدا کنید.

این به ما اجازه می دهد تا تمام عملکردهای محاسباتی را که کاربران در طول سال ها می خواستند را فعال کنیم و همچنان دسترسی رایگان به قدرتمندترین پیام رسان جهان را ارائه دهیم.

ویژگی های تلگرام پرمیوم

Telegram Premium مجموعهای از ویژگیهای اضافی و محدودیتهای افزایشیافته را ارائه میدهد: مشتریان باید از وضعیت اشتراک فعلی آگاه باشند تا بر این اساس رفتار مشتری را تغییر دهند.

فعال سازی تلگرام پرمیوم از طریق ربات تلگرامی

برای استفاده از این روش با محدودیت روبهرو هستید؛ چراکه ربات تلگرام پریمیوم تنها بر روی نسخه سیستمی تلگرام کار میکند ولی بعد از فعال سازی، دیگر میتوانید از قابلیتهای تلگرام پرمیوم بر روی گوشی موبایل استفاده کنید.

برای اینکار Premiumbot@ را در بخش سرچ تلگرام جستجو کنید و وارد ربات پرمیوم شوید. سپس با انتخاب گزینه استارت، لینک پرداخت برای شما ارسال خواهد شد.

اما برای پرداخت هزینه اشتراک به صورت ماهانه لازم است از گیفت کارت های پرداخت، کارتهای اعتباری بین المللی و یا شبکههای پرداخت ارزی بین المللی ایرانیکارت استفاده کنید.

غیر فعال سازی تلگرام پرمیوم

برای غیرفعال سازی تلگرام تنها کافیست چند مرحله ساده را در گوشیهای آیفون و یا اندروید طی کنید که در سایت استیگان مقاله مربوط به آن را میتوانید مطالعه کنید.

نسخه تلگرام پرمیوم رایگان در استیگان

سوال تعداد زیادی از کاربران در ایران درمورد رایگان یا غیر رایگان بودن خدمات تلگرام پرمیوم است دریافت اشتراک تلگرام پرمیوم به صورت رایگان اصلا ایمن نیست و ممکن است منجر به مسدود شدن حسابتان شود پس این ریسک را نپذیرید.

به همین خاطر به شما پیشنهاد میکنیم برای دریافت نسخه پولی تلگرام از روشهای قانونی اقدام نمایید چون هزینه که باید پرداخت کنید هم زیاد نیست.

منبع: سایت استیگان

625250